הבורסה בת"א ננעלה בעליות; טבע רשמה ירידות, כיטוב צנחה

דרמה בטבע: החברה הודיעה הלילה על פרישת המנכ"ל ארז ויגודמן ומינוי היו"ר יצחק פטרבורג למחליפו הזמני ■ עליות שערים בוול סטריט ■ כיטוב פארמה צנחה על רקע מעצר המנכ"ל

הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי
הבורסה בת"א, בורסת ת"א / צילום: תמר מצפי

המסחר בבורסה בת"א ננעל היום (ג') בעליות שערים, על רקע מגמה מעורבת בבורסות אירופה ועליות שערים בוול סטריט. טבע  בלטה במסחר לאחר פרישת המנכ"ל ארז ויגודמן.

 

 

 

חברות הענק האמריקאיות, ביניהן, גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ואפל, חתמו בימים האחרונים על מסמך משפטי שמביע התנגדות נחרצת לצו הנשיאותי עליו הכריז טראמפ לאחרונה ואוסר על כניסה לארה"ב של אזחרים מ-7 מדינות מוסלמיות.

דרמה בטבע : אתמול הודיעה חברת התרופות כי המנכ"ל ארז וגידומן יפרוש מתפקידו ובמקומו ימונה זמנית יו"ר החברה פרופ' יצחק פטרבורג. המהלך מגיע לאחר מספר זעזועים חמורים שספגה החברה בתקופתו של ויגודמן, שהובילו לצניחה של 50% בערך המניה בתוך שנה. (לסיפור המלא)

 

מיטב דש: "הודעת הפרישה של ויגודמן מטבע לא מפתיעה"

לנדא: "צריך להיזהר במינוי המנכ"ל של טבע; עדיף שהחברה תפוצל"

קבוצת דלק  המשיכה לרכז עניין, לאחר שאתמול הודיעה כי בכוונתה לרכוש את חברת האנרגיה הקנדית איתקה בהיקף כספי של עד 524 מיליון דולר.

רשות ני"ע עצרה אתמול את מנכ"ל כיטוב פארמה  יצחק ישראל בחשד שהחברה פרסמה פרטים מטעים בתשקיף של הנפקה שהיא תכננה. ישראל שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים. מניית חברת הפארמה הקטנה ירדה בחדות היום.