תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

קו הרקיע של תל אביב משתנה וענף מערכות האלומיניום יחד איתו

ניסיון רב, ידע הנדסי מתקדם ושותפות עם חברה בינלאומית - את כל אלו מציעה חברת אקסטל, הפועלת יותר מ-30 שנה בענף מערכות אלומיניום • באירוע חגיגי בנוכחות 600 מוזמנים מעולם הנדל"ן הציגה החברה את המערכות החדשות שפיתחה, המותאמות לצרכים העכשוויים של השוק

הכתבה בשיתוף אקסטל

קו הרקיע של תל אביב מתחדש, מגדלים של מעל 90 קומות צומחים בעיר והדבר מצריך התייחסות הנדסית מתקדמת, כך אמר אילן גור, מנכ"ל חברת אקסטל, אחת החברות המובילות בשוק מערכות האלומיניום לבנייה בישראל כבר מעל ל-30 שנה. גור אמר את הדברים באירוע חגיגי באקספו תל אביב, שערכה חברה ועסק בעתיד הבנייה המתקדמת בישראל, אליו הגיעו כ-600 מוזמנים מעולם הנדל"ן.

מעטפת מגדלים וגורדי שחקים שהפכו חלק בלתי-נפרד מהחיים האורבניים - מורכבת ממערכות אלומיניום חדשניות. "למערכות הללו עלות של כמעט שליש מכלל הנכס - כשמדובר במגדל מגורים או משרדים", מציין גור, שלחברה בראשותו שיתוף פעולה עם חברת ויקונה הגלובלית, שמקימה מגדלי ענק בדובאי, ניו יורק ובבירות אירופה השונות.

לכבוד האירוע הקימה החברה בית לדוגמה, המתפרש על 160 מ"ר - והפנתה זרקור לפתרונות העתיד והחידושים בתחום מערכות האלומיניום לבנייה. הנוכחים יכלו להתרשם מ-6 מערכות תרמיות למגדלים ובנייניי פרמיום בפיתוח מהנדסי אקסטל וויקונה, המותאמות לצרכים העכשוויים של השוק - מערכות פתיחה, מערכות הזזה, ויטרינה קומתית ועוד. כמו כן, בחברה שמים דגש על חשיבה ירוקה ומסבירים כי האלומיניום מאפשר לייעל את הוצאות האנרגיה של הבניין ולהפחית אותן.

"לפני 3 שנים חגגנו 30 ובנוסף על כך חתמנו חוזה עם ויקונה הגרמנית, האירוע הזה - בו אנו משיקים את המערכות החדשות המשותפות לאקסטל וויקונה ביחד עם אורחים ולקוחות - הוא בעצם סגירת מעגל עבורנו", סיכם גור.

צוות צילום Binge Production:
צלם רחפן: אריאל צוקרמן
צלם וידאו: מקס סנטוב
בימוי, הפקה, עריכה: ירון ירקוני

צרו איתנו קשר *5988