תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"מסלול 'חשמליס' מעניק מענה מדויק לצרכי הלקוחות": באלדן מציעים את כל דגמי טסלה ועוד חשמליות בליסינג פרטי

גליה שמעוני, מנהלת מכירות ליסינג פרטי באלדן: "עקב אי הוודאות הכלכלית השוררת היום, לקוחות מעדיפים לבחור במסלול במחיר קבוע לא צמוד למדד ל-3 שנים"

טסלה / צילום: אלדן
טסלה / צילום: אלדן

הכתבה מטעם אלדן

שוק הרכב בעולם בכלל ובישראל בפרט השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. השינוי הראשון והמהותי ביותר הוא עליית מחירים חדה שהובילה לכך שהיום יותר מתמיד, רכישה פרטית של רכב מרתקת סכום כסף לא מבוטל. שינוי מהותי נוסף בשוק הרכב הוא מעבר מואץ לכלי רכב חשמליים. בחודשיים הראשונים של 2023, כלי רכב חשמליים תפסו נתח שוק של כ-15% מכלל מסירות הרכב בישראל, בחברת אלדן מציינים כי מדובר בנתון דרמטי שמצביע על מגמה הדרגתית של מעבר לשימוש בכלי רכב חשמליים. הטבות המס עדיין כאן, החשמל ממשיך להיות זול יחסית לבנזין או סולר, התיוג של שמירה על הסביבה, ריבוי עמדות הטעינה ועלייה הדרגתית של טווח המכוניות החשמליות, מעבירים רבים וטובים גמילה מזורזת ממשאבות הדלק לטובת עמדת טעינה ביתית או ציבורית.

במקביל לאופציה של רכישת רכב חדש מיבואן, ביטוח בנפרד, תחזוקה וטיפולים ועוד, קיימת כיום אפשרות לחשמליס - ליסינג פרטי למכונית חשמלית. אופציה שמרתקת פחות הון ומאפשרת יותר גמישות בהתנהלות עם הרכב. ליסינג פרטי מאפשר בסיום תקופה של 3 שנים החזרה של הרכב, המשך לרכב חדש או רכישה של הרכב שהיה בשימוש הלקוח במחיר מיוחד.

חברת אלדן, מהחלוצות בתחום הליסינג הפרטי לכלי רכב חשמליים, טבעה את הביטוי "חשמליס" לעסקאות ליסינג עבור כלי רכב חשמליים. מדובר במיתוג שמשקף בידול מסוים של עסקת ליסינג על רכב חשמלי לעומת ליסינג על רכב רגיל.

תחום הליסינג הפרטי הוא התחום הצומח ביותר באלדן בשנים האחרונות, בכל שנה רואים בחברה הכפלה של תיק הלקוחות בליסינג הפרטי עם עלייה בביקוש. בנוסף, לקוחות הליסינג הפרטי מגיעים בעיקר בעקבות חשיפה לאתר האינטרנט המתקדם של אלדן שהושק לאחרונה.

גליה שמעוני, מנהלת מכירות ליסינג פרטי בחברת אלדן, מסבירה כי "עסקת הליסינג הפרטי מורכבת ממקדמה ו-36 תשלומים שווים שמשולמים בהוראת קבע. היא כוללת ביטוח, טיפולים, אגרות רישוי ותחזוקה שוטפת לרכב. בסיום התקופה הלקוח לא מחויב לשום דבר. לרוב המחירים הם צמודי מדד, אך בהתאם לדרישות, אנו מציעים גם עסקאות במחיר קבוע, לא צמוד מדד. העסקה הזו מעט יקרה יותר, אך משתלמת לטווח הארוך ומספקת שקט נפשי ללקוחות. העסקה עצמה היא גמישה, הלקוח יכול לקבוע את גובה התשלום החודשי. במקום מקדמה, ניתן גם לבצע עסקת טרייד אין בתמורה לרכב משומש", היא מוסיפה.

גליה שמעוני, מנהלת מכירות ליסינג פרטי באלדן / צילום: אלדן
 גליה שמעוני, מנהלת מכירות ליסינג פרטי באלדן / צילום: אלדן

על תחושת הלקוחות כיום אומרת שמעוני כי "בשוק הרכב לקוחות פרטיים מצויים באי וודאות לגבי הרלוונטיות ושמירת הערך. אמנם ראינו עם הירידה בהיצע, תופעות של עלייה במחיר כלי הרכב המשומשים, אבל במקביל, לא כל רוכש של מכונית חשמלית, יכול להבטיח כי לאחר 3 שנים היא תשמור על הערך שלה. החשש מירידת ערך או סחירות נמוכה, היא אחת הסיבות לעלייה בביקוש לליסינג פרטי באלדן".

שמעוני מוסיפה ואומרת כי "אלדן היא חברה עם וותק של 56 שנים עם מוקד 24/7 שמספק מענה אישי ומקצועי לכל לקוח. ליסינג פרטי באלדן מאפשר ללקוחות פרטיים ליהנות מכל העולמות. הרכבים בליסינג הפרטי מבוטחים, עם טיפולים, תחזוקה וטסטים משולמים מראש. בנוסף, במהלך 3 השנים יש אפשרויות יציאה מהעסקה בתנאים אטרקטיביים".

מקדמה של 15,900 שקל עבור טסלה

בין המכוניות שניתן למצוא בתנאים מיוחדים לליסינג פרטי באלדן נמצאת גם טסלה מודל 3 RWD; היא מוצעת בזמינות מיידית עבור מקדמה של 15,900 ₪ ותשלום חודשי של 3,990 שקל לחודש - המחיר כולל מע"מ, למשך 3 שנים. כולל אגרות רישוי, טיפולים, ביטוח ותחזוקה שוטפת וכן עמדת טעינה של טסלה.

בקצה העליון של הסקלה ניתן למצוא את המכונית היקרה ביותר בצי הליסינג החשמלי של אלדן - טסלה מודל Y פרפורמנס. הפרפורמנס מוצעת בעבור מקדמה של 15,900 שקל ובמחיר חודשי של 6,750 שקל לחודש - המחיר כולל מע"מ, למשך 3 שנים. כולל אגרות רישוי, טיפולים, ביטוח ותחזוקה שוטפת ועמדת טעינה של טסלה.

בנוסף, יש באלדן אפשרות לליסינג פרטי על מכוניות חשמליות פופולאריות אחרות כגון, ג'ילי 460, AIWAYS U5, וגם BYD ATTO3 בשתי רמות גימור ומחירים משתנים.

כמו כן, קיים היצע דגמים רחב של מכוניות שעדיין מונעות ע"י מנוע בעירה. בין היתר ניתן למצוא שם גם את דגמי צ'רי החדשים, שמאפשרים גם רף כניסה נמוך יחסית לרכב עם 7 מושבים.

שמעוני מסכמת ואומרת כי "הצרכים של הלקוחות בתחום הרכב משתנים ובעיקר אנחנו רואים צורך בביטחון, שקט נפשי והתעסקות מינימלית ברכב. ליסינג פרטי וחשמליס באלדן מאפשר לרבים מענה מצוין המתאים במדוייק לרצונותיהם בימים אלה".

צרו איתנו קשר *5988