הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לחברת התקשורת HOT, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת גם השבוע למיזם הסטרימינג free TV
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות שייכת להוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לפלטפורמת הסטרימינג free TV, שעלתה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות
שנתיים אחרי שהשיקו את שירות הסטרימינג המוזל בקול תרועה ועם חלומות גדולים, RGE וקשת נערכות להפרדת כוחות • לחצים אדירים של השוק הניעו את פירוק השותפות, לצד חילוקי דעות ביחס לניהול המיזם • האם עסקאות yes־פרטנר והוט־סלקום המתהוות השפיעו?
אודי כגן וביטוח 9 לא זזו מפסגת הפרסומות האהובות כבר חודשים, אבל אז הגיעו קרן מור וקופת חולים לאומית והדיחו אותם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מי שטרם נדבק ב"לא לפנות אליי, לא לדבר אליי", ייאלץ להיכנע לפרסומת של מזרחי טפחות
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק מזרחי טפחות, והפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 ואודי כגן • הפרסומת החדשה היחידה בדירוג שייכת לדגים של תנובה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה של free TV מתחילת 2025 עומד על 17 מיליון שקל
הפרסומת של מזרחי טפחות מתמקמת במקום השלישי באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר עלתה במקור לפני חצי שנה ושייכת לטורנדו, והמושקעת ביותר שייכת זה השבוע השלישי ברציפות ל-free TV
הקמפיין המתמשך עם אודי כגן מוכיח את עצמו עבור חברת הביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בנק הפועלים מתברג במקום השלישי בזכירות בלי להתאמץ להוכיח אנושיות אלא להפך, ו־free TV משקיעים את הסכום הגבוה ביותר
ההכרזה של הוט וסלקום על שיתוף-פעולה בתחום הטלוויזיה, בדומה למהלך שעליו הכריזו בקיץ yes ופרטנר, עלולה להוביל את שוק התקשורת חזרה לימי הדואופול - ולפגיעה בצרכנים • נפגעת נוספת תהיה הפלטפורמה של קשת ו-RGE, שתהפוך לשחקנית קטנה שנלחמת בענקים
קמפיין החתונות של בנק לאומי, שנמצא באוויר כבר כחודש, עלה השבוע עם מספר זוגות ובהשקעה של כ-700 אלף שקל לפי נתוני יפעת בקרת פרסום • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי סופר-פארם שנייה בזכירות ו-KASHCASH שנייה באהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לבנק לאומי, והפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני באהדה מתמקמת הפרסומת של מותג הניקיון טאצ' בכיכובה של משפחת בוזגלו
הפרסומת האהובה ביותר שייכת למותג הוותיק תפוזינה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי המתחרות ביטוח ישיר וליברה עולות בפרסומות חדשות, והקמפיין המושקע ביותר שוב שייך ל־free TV - אך הוא אינו מתברג בדירוג
הפרסומת לבנק לאומי היא השנייה באהדה, אחרי מותג המזגנים טורנדו שקוטף את המקום הראשון - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת, שייכת לקשת 12 עם כ־2.1 מיליון שקל ב־free TV וב־V1
הנוכחות הגבוהה של מותג המזגנים טורנדו על המסך הופכת את הפרסומת בכיכובה של נעמי לבוב לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר, זה השבוע השני, הוא free TV: כ־1.4 מיליון שקל
בשנה החולפת הצליח מיזם free TV לגייס 50-60 אלף מנויים - הרבה פחות מהציפיות שתלו בו שתי השותפות, בעיקר לאור ההשקעה הגבוהה בפרסום • גורמים בשוק טוענים כי כבר תקופה ארוכה קיימת מתיחות בין הצדדים, אך הדבר לא מפחית מהלחץ של המתחרות, שהורידו מחירים
הקמפיין של מיזם הסטרימינג freeTV מתברג במקום השני בזכירות ובמקום האחרון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, ובית ההשקעות מיטב חוזר למסך עם עוד פרסומת בהובלת כוכב "חברים"
הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
RGEגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהטלוויזיהסטרימינגפרסום בטלוויזיהפרסומותקשת 12