תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ג'ילי גיאומטרי C - אחד מהדגמים החשמליים הבולטים בישראל

הדגם עבר מתיחת פנים קלה אך משמעותית, שהצליחה לייעל את נתון צריכת החשמל שלו ולאפשר עד 485 ק"מ טווח נסיעה • הוא נותר רכב תחרותי, המציע "חבילה" שלמה ואטרקטיבית למי שמחפשים מכונית חשמלית, בהשוואה להיצע השוק ולקטגוריה

צילום: GEELY
צילום: GEELY

הכתבה בשיתוף ג'ילי

ג'ילי ג'יאומטרי C הוא קרוסאובר חשמלי, מהראשונים שהגיעו לישראל והפופולריים עד היום. כשהדגם נחת בישראל ב-2021 שוק הרכב החשמלי בישראל היה מצומצם מאוד, והלקוחות הישראלים היו "צמאים" לבשורה חשמלית שתגיע. הפופולריות של הדגם נבעה מכמה סיבות: הג'יאומטרי C הוא רכב קומפקטי ושימושי מאוד, עם טווח חשמלי ריאלי ב"כביש" של 450 ק"מ ויותר. בנוסף, כשנכנס לישראל מחירו בהחלט "שבר את השוק" -
כל מי שרצה להתקדם לרכב חשמלי, ראה לנגד עיניו חבילה שלמה וטובה במחיר תחרותי גם מול רכבי בנזין, ולכן, ג'ילי כבשה את טבלת המכירות במהירות מפתיעה.

בשנתיים-שלוש האחרונות אנו עדים לכניסה מסיבית של מותגי רכב חשמליים ודגמים חשמליים לשוק הרכב החשמלי בישראל. הקטגוריות התרחבו ויש תחרות אמיתית בין כלי הרכב החדשים והוותיקים. עם כל השינויים הטובים שהשוק עובר ועל אף הטלטלות, המצב הביטחוני, עליות המחירים והמיסים, הג'ילי ג'יאומטרי C נותר רכב תחרותי מאוד, שמציע "חבילה" שלמה ואטרקטיבית לנהג/ת הישראלי/ת המחפשים מכונית חשמלית ראשונה, בהשוואה להיצע השוק ולקטגוריה זו.

הדגם עבר מתיחת פנים קלה אך משמעותית, שהצליחה לייעל את נתון צריכת החשמל שלו ולאפשר עד 485 ק"מ טווח נסיעה (לעומת 460 ק"מ). יחידת ההנעה החשמלית
נותרה בעינה, עם אותה סוללה בקיבולת 70 קוט"ש, אך המערכת הרגנרטיבית שופרה.
יחידת ההנעה לא השתנתה, היא כוללת מנוע חשמלי עם אותו הספק של עד 204 כ"ס, מומנט מרבי של 31.6 קג"מ, האצה של 7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש וצריכת חשמל ממוצעת של 16.5 קוט"ש למאה קילומטרים.

לפרטים נוספים על ג'ילי גיאומטרי C הקליקו כאן>>

מתיחת הפנים כוללת שינויים בעיצוב: מבחוץ, נוסף פס תאורה נאה עם סמל ג'ילי מואר
במרכז, תוספת עיצובית חשובה לחזית ה'אטומה' מהדגם הקודם. "כונסי האוויר" קיבלו עיצוב חדש, מחוספס ובולט יותר, וגם חישוקי הסגסוגת חזרו בעיצוב חדש. מבפנים, השינויים בתא הנהג נראים בעיצוב נאה ואלגנטי יותר לדלתות ולידיות מבפנים. טרם המתיחה הייתה הקונסולה במרכז הרכב גבוהה וסגורה, וחצצה בין הנהג לנוסע שלצידו.
כעת הקונסולה הזו נמוכה ופתוחה ובעיצוב חדש למקומות האחסון לכוסות, תוספת שקע
C USB, בנוסף לשקע USB שלצידו. מערכת מולטימדיה בעלת ממשק "דובר עברית", קל לתפעול, עם WAZE מובנה, אפשרויות בחירת מצב נהיגה "ספורט", אקו ECO ואף ECO פלוס, למקרה שתיכנסו ל"ישורת אחרונה של הטווח" ותרצו לחסוך בצריכת החשמל. דרך המולטימדיה ניתן גם לבחור גם את מצב הרגנרציה מבין 3 אפשרויות.

עוד נוספו: מערכת אוורור למושבים הקדמיים בנוסף לחימום מושבים שהיה קודם לכן; שתי מערכות בטיחות חשובות - מערכת RCW ו-RCTA המתריעות על פגיעה מאחור, אם רכב חוצה בזמן שאתם נוהגים ברוורס; מערכת DOW המתריעה על עצמים חולפים, כמו מכונית שחולפת בסמוך אליכם, עת פתחתם את אחת מדלתות הרכב; וכעת נוספה אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע.

קבוצת Geely העולמית סיימה שנה חיובית ב-2023. הקבוצה הציגה מכירות של 1,686,516 כלי רכב, גידול של 18% בהשוואה לשנה שעברה, נתון גבוה מיעד
המכירות השנתי של החברה - 1.65 מיליון כלי רכב. יעד המכירות של Geely לשנת
2024 נקבע על 1.9 מיליון כלי רכב וקצב גידול המכירות של רכבי NEV (חשמלי מלא
וחצי חשמלי) לשנה החדשה נקבע על 66%.

חברת גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי בישראל, מסרה 7,129 כלי רכב חדשים בשנת 2023 - 4.6% צמיחה, וכיום נוסעים על כבישי הארץ מעל 15,000 רכבי Geely. זו השנה השנייה
מאז הושק הדגם בישראל, בנובמבר 2021, שהמותג הוא אחד מעשרת המותגים הנמכרים בישראל. דגם ה-Geometry C מדורג במקום ה-4 בטבלת הדגמים הנמכרים בישראל, מבין כלל הדגמים בשוק (חשמלי ולא חשמלי).

לפרטים נוספים על ג'ילי גיאומטרי C הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988