הסטארט-אפ 4M אנליטיקס, שבונה מפה של התשתיות התת-קרקעיות, גייס 30 מיליון דולר נוספים • יעד החברה הוא למפות את כל שטח ארה"ב כדי למנוע מפגשים קטלניים עם קווי גז ונפט
לפי הודעת Waze, בחברה זיהו שינוי בדפוסי הנהיגה בכבישים ולכן החליטו להפסיק את שירות הנסיעות השיתופיות • בינתיים, בישראל ממשיכים לקדם נסיעות שיתופיות בהתלהבות
תחנות הרכבת של קו החוף נסגרו לשיפוצים, וזמן העמידה בפקקים התארך בממוצע בעד 30 דקות • אך הנפגעים העיקרים היו משתמשי התחבורה הציבורית, שעבורם זמן הנסיעה התארך פי שניים
בעוד שמשטרת ישראל הזהירה אתמול מפקקים חריגים וביקשה להימנע מהגעה לאזור גוש דן, המצב בשטח הבוקר היה שונה • גם אחה"צ לא נרשמו עמוסי תנועה חריגים, וכלל החסימות נפתחו הרבה יותר מוקדם מהצפוי
מנתוני Waze שנמסרו לגלובס עולה שהגודש כיום כבד משמעותית מכפי שהיה טרום מגיפת הקורונה לפני שנתיים, ביום חמישי האחרון כבר הגיע היקף הנסיעות של משתמשי ווייז ל-16% יותר מכפי שהיה לפני הקורונה
עובדי ווייז מגלים מה כולם עושים בזמן שאתם עובדים: "אנשים עברו לעבוד מהבית אבל יש עליה של 30% בנסועה. בין היתר כי הרבה יותר אנשים מטיילים" • הברזייה
נועם ברדין, שעזב בסערה את תפקידו כמנכ"ל ווייז אחרי 11 שנים, לא אופטימי לגבי תעשיית ההייטק המקומית • בראיון לקראת ועידת ישראל לעסקים, הוא מדבר על ואקום של מהנדסים ומבקר את הטיפול בבעיית התחבורה ("בונים כבישים שרק יגבירו את הפקקים") • ויש לו גם חרטה אישית
עפ"י נתוני Waze, העומס בכבישי ישראל בשבוע שעבר היה גבוה בכ-23% בהשוואה לתקופה שלפני כשנה וחצי, ערב פרוץ מגפת הקורונה • למה זה קורה?
האגרה לא תגרום לנהגים לעבור לתחבורה ציבורית כשזו מפגרת בשנות דור אחרי העולם • ללא שינוי מהותי, מדובר בעוד מס שאיתו על הציבור להתמודד
למה ווייז היא האפליקציה האהובה עליו ומה ריגש אותו ב"על העיוורון" • מדור חדש
השנה החולפת התאפיינה בהיעדר מוביליות בתחילתה ובעומסים כבדים בכבישים עם סיום הסגרים • גופים כמו הרכבת ואל על חוו אתגרים לא פשוטים, ואפליקציות התחבורה הפכו לפופולריות מתמיד • כך כבשה ווייז את צמרת הקטגורייה • מדד המותגים
בשבוע החולף נמדדה הנסועה הגבוהה ביותר מאז פברואר 2020, בערים הגדולות נרשם גידול ניכר בעומסים, והמומחים מתריעים מפני משבר מחריף • לנתיבי איילון ונתיבי ישראל יש ניטור מלא של מצב הפקקים, אבל אלו רחוקים מעיני הציבור שמצדו מעדיף את השימוש ברכב הפרטי
בסוף השבוע פרסם נועם ברדין, מנכ"ל ווייז הפורש, פוסט על מה "שיגע" אותו בעבודה תחת גוגל ולא חסך ביקורת מהעובדים • לירון דמרי, מייסד שותף ב"פורטר": "טוב שעובד יוצא באמצע היום. לא עובדים יותר בפס ייצור", מנגד ד"ר עידו ליברטי שעבד בעצמו בכמה תאגידי עמק דווקא מזדהה עם הביקורת
נועם ברדין פרש בתחילת פברואר מתפקיד מנכ"ל Waze • בווידוי מפוצץ שהוא פרסם אתמול, ברדין מצטער שלא עשה זאת כבר ב-2013, אחרי הרכישה ע"י גוגל, ומתאר את שורת הדברים "ששיגעו אותי" בעבודה בתאגיד הענק
גוגל, בעלת Waze, פרסמה שתי מודעות דרושים כמעט זהות לתפקיד מנכ"ל אפליקציית הניווט - אחת מציינת כי מקום המשרה בישראל, והשנייה בארה"ב • הניסיון הנדרש מהמועמד בתל אביב נמוך יותר מאשר מהמועמד בניו יורק
ברדין הודיע כי יעזוב את החברה בינואר הקרוב לאחר 12 שנה: "אני חושב שהגיע הזמן לעשות דברים אחרים. זה גם זמן טוב להביא מישהו מתאים ממני לשלב הצמיחה הבא"
גוגלטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראל במלחמהמחדל הפקקיםGPSמפות ברשתנועם ברדיןעובדי הייטקפיטוריםפקקי תנועה