בסיס המנויים של yes גדל ב-1.2% בשנת 2010 והגיע ל-578,000 מנויים ■ ההפסד הנקי גדל ב-41% בשנת 2010 לעומת השנה הקודמת והסתכם ב-314 מיליון שקל
המבצע - לרגל שנה להשקת השירות ■ yes מדווחת על למעלה מ-80 אלף לקוחות ב-VOD
חוקי הבעלות על אמצעי תקשורת שנוסחו לפני 20 שנה אינם רלוונטיים ופוגעים בהתפתחות השוק ובצרכנים ■ "גלובס" מסמן 7 מגבלות צורמות במיוחד ומסביר מדוע הגיע הזמן לבטל אותן
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל
שר התקשורת בכנס של איגוד האינטרנט הישראלי: "נבדוק את הכנסת חברת חשמל גם לתשתיות אינטרנט בחו"ל" ■ "בימים הקרובים נעניק רישיון לחברה חדשה שתפרוס חיבור אינטרנט לחו"ל"
ב-yes סירבו בעקביות לחבר מנויים בהוראת קבע בנקאית ■ תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "זו רק טעות של נציגת השירות"
בחברת HOT מדווחים על פעילות שיא בערוץ האינטרקטיבי של התוכנית, במיוחד לאחר הדחות
עקב המרמור על ההתחייבות שדורשות חברות שונות, מציעות רבות מהן גם מסלולים ללא התחייבות ■ ואולם, בפועל מסלולים אלה יקרים יותר וגורמים לצרכנים להיכנס למלכודת דבש
ערוצי הנישה מנסים להישאר בחיים ■ דמי הכניסה של yes ו-HOT לא עושים את החיים לקלים יותר, אבל בעזרת כוכבי הריאליטי והרבה תוכן שיווקי יש אפילו רווחים
הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן
הודיעה על רכש עבור ערוץ הסדרות של חברת הלוויין, אחרי שנים שבהן סיפקה תכנים רק לכבלים ■ ההכנסות מההסכם עם HOT ו-yes צפוי להגיע ל-14-17 מיליון דולר תוך 3 שנים
בתחילת השבוע הבא יעלה הערוץ גם ב-yes ■ בתוך מספר שבועות יעלה מהדורת חדשות יומית
חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית יתקשו לשרוד אם לא יישמו בקרוב את אסטרטגיית 3 המסכים ■ "גלובס" מסביר מהי אסטרטגיה זו, איך היא מיושמת בעולם ומי ירוויח ממנה כשתגיע לארץ
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010
מחר תתקבל הכרעה בנושא ע"י שרי האוצר והתקשורת, כשהאישור הסופי ייינתן בוועדת הכלכלה
בזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהישראל מתגייסתפלאפוןפרטנרפרסומות