שר התחבורה כץ הודיע כי למשרדו אין כל כוונה להטיל בעתיד אגרות גודש על ציבור הנהגים
ראש עיריית ת"א-יפו ל"גלובס" נדל"ן: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שעדיין משלמים בה לאוטובוס בתוך האוטובוס, שמגיעים לתחנה ולא יודעים מתי יגיע האוטובוס, ואין התחייבות לרמת שירות" ■ "אם ניתן יהיה לבוא מכפר-סבא ב-15 דקות אל מרכז ת"א, זה ישטח גם את מחירי הדירות"
העיקרון בתקנות שיוגשו השבוע: עמוס יותר ואיטי יותר - יקר יותר ■ הגודש יימדד לפי מספר המכוניות, מהירות נסיעתן ומשך ההמתנה בכניסה לנתיב וביציאה ממנו ■ שינוי למעלה או למטה מהתעריף הבסיסי יבוצע בהדרגה - והמשמעות: נהגים יידעו עלות הנסיעה רק קילומטר לפני הכניסה לנתיב
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןחוק ההסדריםמירי רגבמסיםמשרד האוצרמשרד התחבורהפקקי תנועהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה