אינטראקטיב

כתבות אחרונות

 

ירקוני בן-נתן הקים משרד אינטראקטיב עם חברת Next-in

הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל

נועה פרג 28.10.2009

רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL

ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 30.09.2009

למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?

מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת

נועה פרג ואליאב אללוף 27.09.2009

תומר שדה מונה למנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב החדש

המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

נועה פרג 27.08.2009

מייסדי חברת The Box: "אין סיבה שישראל לא תהפוך למעצמת תוכן"

עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"

נועה פרג 27.07.2009

בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום

זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית

נועה פרג 05.07.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22.06.2009

מנכ"ל JWT יורם דמבינסקי: "אצלנו הדיגיטל הוא לא כוח מסייע אלא חוד החנית"

היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"

נועה פרג 15.06.2009

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, פורש מתפקידו

בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2009

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009

מנכ"ל arc אינטראקטיב: "בשנה הקרובה ייסגרו חלק ממשרדי האינטראקטיב המקומיים"

תימור גורדון מאמין כי המיתון יביא לכך שמי שלא ישכיל לשלב את האינטראקטיב עם עולם האוף-ליין - או במילים אחרות: שיווק מכירות דיגיטלי - פשוט ייעלם

נועה פרג 18.05.2009

קמפיין פרסום חדש לעיר ת"א: משחק מציאות חלופית בשם "הארכיטקט" המתרחש בעיר

ARG - Alternate Reality Games הוא משחק שמעניק תוכן אינטראקטיבי שנע בין עולמות וירטואליים ומציאותיים ; המשחק נוצר ממעבר בין העולמות, שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט ובעולם האמיתי

נועה פרג 19.04.2009

ויקי-קריאייטיב כעתיד הפרסום

תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו

גל אגוזי 06.04.2009

"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

שירות גלובס‏ 05.04.2009

סגן נשיא MPG: "ה-VOD לא הרג את הטלוויזיה"

כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage ; לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי

בתיה פלדמן 18.03.2009

   1234   

   נמצאו 56 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4