התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ
יאיר היידו שואף להפגיש מקצועני יין, יקבים, מפיקי אירועי יין, מבקרים ושתיינים - מרחבי העולם, והוא מעריך שמספרם מגיע בקלות ל-150 מיליון ■ וכן, היא מוכנה כבר גם למהפכת הרשתות מבוססות המיקום
בשנה החולפת נרשמה בישראל 10% עלייה בצריכת הבירה ■ לצד בירות מיובאות, מתקומם והולך ענף מבשלות מקומי שלא יבייש - באיכות לפחות - את הטובות שבאירופה ■ הרשימה המלאה
טוב יעשה המחוקק אם יצור מידרג ענישה לנוהגים בשכרות, שיושפע מכמות האלכוהול, מדוח המאפיינים, מנסיבות האירוע - ובעיקר משיקול-דעתו של השופט המתרשם באופן ישיר מהנאשם
"אמפריית הפשע" חושפת בפני הצופים את הסם שממנו מתמסטל הפוליטיקאי הישראלי
במשפטו של טל מור, המואשם כי דרס למוות את בנו של השופט בדימוס מישאל חשין, סיפרה חברתו כי בערב התאונה הוא צרך כמות גבוהה של סמים ואלכוהול - כך דווח בגלי צה"ל
"טולמור דיו" הוא מותג הוויסקי האירי השני במכירותיו בעולם, עם כ-8 מיליון בקבוקים לשנה
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
חברת צ'ויה היפנית מייצרת מדי שנה 18 מיליון בקבוקי שיכר שזיפים מסוגים שונים
מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית
הצעדים החדשים מגיעים על רקע אזהרה שפרסם מינהל התרופות האמריקני בעניין כמות הקפאין הקיימת במשקאות האנרגיה, המסכנת את הצרכנים
יצחק אבו-חצירא, מנהל חברת רביד א. ניהול בע"מ, חשוד כי ייבא משקאות מסוגים שונים תוך הנמכת מחירים משמעותית, זיוף חשבונות והגשת חשבונות ספק כוזבים
מפיצת הבירות הגדולה במדינת ניו-יורק הסכימה להפסיק למכור את המשקאות הנ"ל בעוד 4 שבועות ■ זאת לאחר שהמשקאות נקשרו למקרים של הרעלות אלכוהול ולמוות
מויאגרה שנמכרת במחיר מציאה ומכילה חומרים מסוכנים, ועד וודקה שנמכרת בזיל-הזול אבל מכילה למעשה אלכוהול נוזלי צבוע - שוק הזיופים פורח ומשגשג, והצרכנים נופלים בפח
עו"ד קולקר, מוביל המאבק במכשיר ה"ינשוף", על פסיקת המחוזי היום: "מדובר בפגיעה אנושה באזרחים על סמך מכשיר עם סטיית תקן של 18% לכל כיוון. אלפי שיכורים גם ייצאו בלא כלום"
בחברת ש.ע.ל מעריכים כי תוך 3 שנים יתפוס המותג נתח של כ-10% משוק משקאות האניס
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיבואייןמחירי המזוןמשקאותעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםתרבות: יין