הקמפיין הצדקני נגד צריכת אלכוהול הצליח עד כדי כך שהוליד גם הצעת חוק צדקנית
העיתונות הפסיקה להתעכב על העמדה העקרונית שלה. מה שמשנה לה זה הכותרות
עפ"י הדו"ח: מיץ ענבים "תירוש" מוסיף לתוצאה 36% אלכוהול; "לימונענע" של ספרינג או משקה ענבים של פריגת - 16%; נקטר חמוציות של "תפוזינה" - 32% ■ אגף התנועה בתגובה: "הממצאים חסרי תוקף משפטי"
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
הרגולציות המחמירות באירופה נגד פרסום של חברות הימורים ואלכוהול מתחילות להעיק על תעשיית הספורט. קבוצות ביבשת וליגות שלמות כבר איבדו ספונסרים, ובמדינות שעוד נהנות חוששים מהרגע שהאיסור המקומי יהפוך לתקנה כלל-אירופאית
תכניתו של רה"מ נתניהו למאבק בפשיעה הגוברת ובאלימות: לא שותים אחרי 21:00 ומעלימים את האלכוהול מהפיצוציות ומתחנות הדלק ■ "אחוז השימוש באלכוהול נמוך אצלנו משמעותית ממדינות במערב, אבל זה מדאיג"
לטענת רשות השידור, הפרסומת הורדה מהאוויר מכיוון שלמנכ"ל הרשות יש סמכות שלא לאשר שידור פרסומת שיש בה לדעתו פגם מבחינה מוסרית או ציבורית
החברה החליטה להעביר את התקציב לרשת מפני שמשקאות אלכוהולים מורשים לפרסם בארה"ב רק בתוכניות ליליות בכבלים
שוק האלכוהול המקומי רווי תככים: הרפורמה במיסוי מהלכת אימים, הייבוא הישיר נלחם בייבוא המקביל, והייצור המקומי נלחם במותגים בינלאומיים ■ למרות כל זאת הענף, המגלגל 1.4 מיליארד שקל בשנה, שומר על יציבות
הצעת חוק שהעלה ראש הממשלה האוסטרלי, קווין ראד, עשויה לשלול את הזכות לפרסם מוצרי אלכוהול באירועי ספורט, וזאת מחשש שפרסום כזה מעודד קטינים לשתות
"פינלנדיה" מציגה אסמכתאות לגידול מפתיע, שעקף את "אבסולוט" במספר הבקבוקים שיובאו ארצה ב-2008 ■ בענף יש מי שתוהה אם אכן כל ה"פינלנדיה" שיובאה לישראל אכן הגיעה לשווקים, ויש מי שמריח מהפך
בצל המיתון ו"הרפורמות שחיסלו את הרפורמה במס", ננעלה השבוע "ברמנ'ס 09" - התערוכה של ענף המשקאות האלכוהוליים בישראל ■ הטרנדים של קיץ 2009: עראק, משקאות קפואים ואלכוהול מבעבע בבקבוק אישי
בתערוכה יוצגו מותגי אלכוהול ומוצרים חדשים שלמרות המיתון זרמו ארצה
[למדור שוקי עולם] אזרחי מערב אירופה שתו 9.8% בירה השייכת להיינקן ואמסטל; מדינות מזרח אירופה שתו 12% פחות, ואזרחי יבשת אמריקה שתו 16% פחות
עפ"י איגוד לשכות המסחר, מכירות היינות בפסח צפויות להסתכם ב-250-270 מיליון שקל החגים הגדולים - ראש השנה ופסח - מרכזים 38% מהמכירות השנתיות של היינות צפויה עלייה במכירת יינות מתוצרת חוץ
מנכ"ל מד"א, אלי בין, מציין כי העלייה המשמעותית ביותר חלה בקרב צעירים בגילאים 18-24 במד"א מסבירים כי הנתונים מדאיגים עוד יותר, כאשר לוקחים בחשבון את ההשפעות הנלוות לתופעה
העלאת מחיריםייןיקבמחקרמשקאותעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםראש השנהתרבות: יין