במכתב שנשלח לדירקטוריון קבוצת בזק כותבת יו"ר ועד העובדים, לימור ליברמן-לביא, כי "לצערי בחר דירקטוריון קבוצת בזק לקבל החלטה חד צדדית ולנקוט בפעולות אשר יובילו לסגירת שלוש החברות-הבנות בקבוצה: בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes"
עוזבים את החברות, יוני קופרמן מ-yes, אסף אביב, ואורטל זוהר וולף מבזק בינלאומי • מקרב הנהלת פלאפון לא צפויות עזיבות
מדובר בפיטורים של כ-15% ממצבת כוח-האדם בקבוצת בזק, חלק נכבד מהם מחברת פלאפון • הפיטורים יתפרסו על פני שלוש שנים, ולהערכת גורמים שונים, מספר המפוטרים אף עשוי להיות גבוה יותר • המו"מ עם ועדי העובדים נמצא בראשיתו, והפיטורים צפויים להתרחש לאחר שיסוכם
הכותרת הגדולה של הפיטורים בסלקום שייכת למתחרה הגדולה שלה בזק • רמת כוח-האדם בחברות-הבנות של בזק מנופחת בהשוואה לסלקום - 2,700-2,800 עובדים יותר • תוכנית ההתייעלות של בזק תצא השנה לדרך, והיא תהיה כואבת מאוד, עם חוב כולל של כ-13.4 מיליארד שקל – לא תהיה לה ברירה אלא להתייעל • פרשנות
במכתב ששלחו העובדים למנכ"ל אינטרנט זהב דורון תורג'מן, על רקע חזרת קרן סרצ'לייט למו"מ לרכישת השליטה בבזק, הם דורשים לא לשנות את ההסכמים עמם: "אם לא יופגו חששותינו - ניאלץ לנקוט צעדים ארגוניים"
עסקת בעלי העניין שעומדת במרכז תיק 4000 התבצעה לפי שווי של יותר משני מיליארד שקל ל–yes • בזק הודיעה כי היא צפויה להפחית כעת את שוויה של חברת הלווין לכמחצית מהסכום, וזה עוד לא הסוף • מה ההשלכות על מכירת השליטה בבזק וכיצד ההנהלה החדשה מתכוונת למנף את ניקוי האורוות לטובתה
בזק מזהירה בנוסף מפני ירידת ערך של החברות הבנות, לאחר שכבר איבדה שווי של מעל מיליארד שקל בשנה • החברה בוחנת האם נכון להתייחס לפעילות החברה, yes ובזק בינלאומי כיחידה מניבת מזומנים אחת במקום שלוש
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר
משרד התקשורת פרסם שימוע בנושא איחוד החברות בנות בקבוצת בזק • מרוח הדברים עולה כי המשרד נוטה שלא לאשר את הבקשה אך טרם התקבלה החלטה סופית בעניין
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל
הועד החליט להגיב בתקיפות לאחר שדירקטוריון בזק בינלאומי אישר 3 מינויים של סמנכ"לים בחברת פלאפון לתפקידים כסמנכ"לים בבזק בינלאומי • "לאור התנהלות ההנהלה, אנו מורים לכל העובדים שלא לחלוק מידע עם הסמנכ"לים החדשים"
המנכ"ל המיועד רן גוראון מינה 3 סמנכ"לים מפלאפון כסמנכ"לים בבזק בינלאומי: ג'קי דבי, דגנית קרמר ותומר שני
צביקה אברמוביץ סמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון ירכז המגעים מול עובדי בזק בינלאומי, במסגרת המו"מ המתוכנן על תוכנית ההתייעלות שתוצג בפניהם בימים הקרובים
yesבזקגוגלגיל שרוןדוחות כספייםהסתדרות העובדים הכללית החדשהועד עובדיםחוות שרתיםפלאפוןרן גוראון