גילעד אלטשולר

כתבות אחרונות

 

בן-זאב: "לא מאמין שתשובה יביא את כל הסכום מהבית"

בעקבות חשיפת "גלובס", שוק ההון מגיב לדחייה הצפויה בתשלום החוב של דלק נדל"ן ■ אלון גלזר: "ראינו את תשובה עושה מאמץ לממש נכסים, והוא הזרים כספים בהיקפים יפים" ■ גילעד אלטשולר: "המשקיעים יעדיפו דחייה על פירוק; נראה שהשוק יתן לתשובה הזדמנות"

תמר קובלנץ ורון שטיין 21.07.2011
אלטשולר שחם | ועידת שוק ההון

אלטשולר: "אנחנו לא פדופילים ואנסים"

בפאנל בנושא השקעות בחו"ל תקף גילעד אלטשולר את הרגולטורים האחראיים על שוק ההון: "אם הייתה רגולציה על שירותי הכבאות כמו שיש על בתי השקעות, לא הייתה נדלקת סיגריה במדינה"

טל בן פורת ותמר קובלנץ 18.05.2011

אין תזוזה בענף הגמל: קיפאון בתשואות הקופות גם באפריל

בחודש החולף קיזזו הירידות בשוקי המניות והאג"ח הקונצרניות את העליות באג"ח הממשלתיות ובחו"ל ■ הקופות הגדולות הציגו תשואה של עד 0.4%

תמר קובלנץ 17.05.2011

סטפק: "הזרים נכנסו ללחץ, הם מפסידים עכשיו פעמיים"

"גלובס" שוחח היום עם חמישה כלכלנים ואנליסטים ■ אייל קליין מ-IBI: "הרבה אנשים שכחו איפה אנחנו חיים" ■ גילעד אלטשולר: "עדיין לא מאוחר מדי לעבור להשקעות בחו"ל"

תמר קובלנץ 30.01.2011

המוסדיים: "יש בעיה בשוק האג"ח, ואנו פועלים לקנות תחליפים"

התוכניות של המוסדיים המרכזיים בשוק לשנה הבאה: יותר השקעה במניות, בנדל"ן ותשתיות, ובחו"ל, ופחות באג"ח ■ הפניקס: "תחושת העדר נחלשה מאוד"

אפרת פרץ הרפז ורון שטיין 25.12.2010

נשבר הרצף: מדד המנהלים שלילי לראשונה מזה חצי שנה

עם זאת גילעד אלטשולר סבור כי שוק המניות ימשיך להוביל ב-2011, והוא גם ממליץ על פרופיל מתאים לכך בתיק ההשקעות

אפרת פרץ הרפז 10.12.2010

גילעד אלטשולר: "מעולם לא היינו בשורט של מיליוני ש' בגבעות; פתחנו אתמול שורט של 250 א' ש'"

אלטשולר מכחיש את השמועות לפיהן אלטשולר-שחם פתח פוזיציית שורט ענקית בגבעות ■ "אני הרבה שנים בשוק ותמיד היו קידוחים שבהם הריחו נפט - ובסוף נשאר רק הריח"

עדי בן ישראל 13.09.2010

סטפק: "הסתברות של 80%-75% שארה"ב לא תחזור למיתון"

האם אנחנו בדרך למיתון עולמי? מדוע השוק בת"א יורד פחות משוקי חו"ל? מה כדאי למשקיע בבורסה לעשות? האם זה הזמן להיכנס לבורסה או לברוח? ■ גילעד אלטשולר מאלטשולר שחם, רונן אביגדור ממנורה מבטחים, צבי סטפק ממיטב וקובי פלר מכלל פיננסים מספקים תשובות

רועי ברגמן 26.08.2010

כך מפתים את היועצים: הופעת בידור ומסעדות יוקרה

מנהלי הקרנות טוענים כי המפגש עם היועצים הוא מקצועי: "מיד אחרי האוכל, אנו מרביצים בהם תורה" ■ ברשות ני"ע החליטו לבדוק האם יועצי ההשקעות בבנקים קיבלו טובות הנאה מבתי ההשקעות ■ ברשות סירבו לאשר כנס שביקש אתר Funder לערוך, בהופעת שלישיית "מה קשור"

תמר קובלנץ 03.08.2010

הבורסה ירדה 13% מהשיא - מה צפוי לנו במחצית השנייה?

רק 4 מניות מעו"ף השיגו תשואה חיובית מתחילת השנה ■ האם הירידות תימשכנה גם במחצית השנייה של 2010? ■ 4 מומחים משיבים: רונן טורם, מנכ"ל מגדל שוקי הון; אלדד תמיר, מנכ"ל תמיר פישמן; טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים; וגילעד אלטשולר, מנכ"ל משותף אלטשולר-שחם

אביב לוי ותמר קובלנץ 30.06.2010

דירוג "גלובס" ו-S&P מעלות: מנהלי הכספים הטובים ביותר

מה אתם באמת יודעים על ביצועיהם של המנהלים שעומדים בראשן של קרנות הנאמנות וקופות הגמל? ■ "גלובס" מסמן לראשונה את מנהלי ההשקעות המובילים בשוק ההון - אלטשולר, ויינשטיין, סטפק, לב, ילין ונויברגר ■ הכירו את המנהלים הטובים ביותר באפיקים השונים - מי אחראי לתשואות? ■ פרויקט מיוחד

רועי ברגמן 23.02.2010

"המיתוס שתעודות סל הן הצורה לנהל השקעות הולך להתרסק"

גילעד אלטשולר: "השוק אינו חסין ממשברים, אנו נראה עוד משברים ועדיין, לא צריך להספיד את ארה"ב בפרט או את הכלכלה העולמית בכלל" ■ "אין צורך לקיים בית השקעות כדי להחזיק מוצרי מדף"

יעל גרונטמן 10.11.2009

אלטשולר שחם מתעניין בקרנות הנאמנות של מור

בית ההשקעות מור מנהל כ-1.5 מיליארד שקל, בעיקר דרך קרנות נאמנות ■ בעת ניהול המו"מ עמדו נכסי קרנות מור על 700 מיליון שקל והיקף העסקה הוערך בכ-10 מיליון שקל

תמר קובלנץ 07.10.2009

אלטשולר שחם הכניסו את שירז כשותפה בתמורה ל-60 מיליון שקל

גלעד אלטשולר: "התקופה בשלה לחיזוק הארגון והעצמתו - בין אם ע"י מיזוגים או ע"י רכישות" ■ בתמורה להשקעה תקבל שירז של 20%-25% ממניות אלטשולר שחם

יעל גרונטמן 24.09.2009

אלטשולר שחם נגד הבנקים: מבקש לבטל חלק מהסכמי ההפצה

את המהלך מוביל יאיר לוינשטיין, המנכ"ל החדש של אלטשולר שחם גמל, שהסביר ל"גלובס" כי המטרה היא "לאפשר למערכת ההפצה הבנקאית לפעול לצד מערכת ההפצה של הסוכנים, לשם מתן שירות ורמת תפעול גבוהה יותר בכל ערוץ הפצה"

תמר קובלנץ ועירן פאר 26.08.2009

לאן הולך השוק בת"א? שישה מנהלי השקעות מנסים לענות

על רקע השיאים הנשברים בבורסה בת"א, פנה "גלובס" לשישה מנהלי השקעות ושאל אותם: לאן הולך השוק? ■ תמיר פורת: "לנצל כל ירידה להגדלת רכיב המניות בתיק" ■ גילעד אלטושלר: "השוק נראה פרוע מדי" ■ דורון כהן: "שני המשתנים המכריעים - הריבית האפסית ושיחות הסלון בימי שישי"

רועי ברגמן 02.08.2009

   1234567   

   נמצאו 97 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7