בדיקת המועצה לצרכנות מגלה גם פערי מחיר עצומים בין סניפים של רשתות זהות
כך עולה מבדיקת סיירי המועצה לצרכנות ב-150 חנויות ■ עוד עולה מהבדיקה כי הרשתות טיב טעם ושופרסל שלי הן הכי יקרות
קרבות המחיר בין רשתות השיווק במודיעין נמשכים כבר 3 חודשים, ומוצרים רבים נמכרים במחירי הפסד בסניפי רמי לוי, שופרסל דיל, מגה בול ומחסני כמעט חינם ■ רמי לוי: אנחנו לא מפסידים בסניף במודיעין ובאף מקום
מחיר גבינה צהובה מסוג "גלבוע" מגורדת, הנחשבת למוצר בפיקוח, אמור להיות 42.2 שקל לק"ג - אבל במגה מוכרים אותה ב-53 שקל לק"ג
המינוי של מוטי קרן למנכ"ל מגה צפוי להיות צל"ש או טר"ש
מגה בול, לעומת זאת, ממשיכה במחירים המוזלים ■ האם מדובר בניסיון לעצור את ההפסדים - או בהעברת מסרים בין שופרסל ורמי לוי, הסמויים מעיני הצרכן?
לפי בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים לקראת החגים, רשתות השיווק הוזילו השבוע מוצרים רבים בעד 50% ■ לקנות עכשיו - או לחכות? ■ מגה בול - הזולה ביותר בחולון; חצי חינם עם הסל הכי יקר ■ צפו בטבלאות המחירים
מגה ושופרסל מגיבות לתחרות המקוונת, ובעדן טבע יש מבצעים על תוצרת אורגנית
מוכרת 3 סניפים - ברמלה, בחיפה ובנתניה - לרשת יוחננוף תמורת 10 מיליון שקל ■ לאחרונה מכרה מגה 6 סניפים לרשת מחסני השוק תמורת 16 מיליון שקל
מדובר ב-4 סניפים בתת הרשת "זול בשפע" הפונה לאוכלוסייה החרדית, ובשני סניפים בעיר אשדוד בתת רשת הדיסקאונט "מגה בול", שני הפורמטים שמשפיעים לרעה על תוצאותיה של הרשת
אייל אלי טוען כי המחירים הנמוכים של לוי נובעים מהיעדר זכויות סוציאליות ומאשים את המחאה החברתית שעודדה מבצעים בנוסח "עוף בשקל"
יתרון אחד כבר יש לו ברכישת סניפי מגה: שופרסל מגלה שמחיר הקרבות משתנה
התמורה לרכישה תבוא לידי ביטוי באמצעות העברת תגמולים לקבוצת אלון, שייגזרו משיעור מהרווח או משיעור המכירות ■ העסקה המתגבשת באה לאחר הרעה מתמשכת בביצועי מגה ■ קבוצת אלון: "החברה לא מגיבה לרכילויות"
אם שופרסל תמשיך לנהוג כבת יענה, היא תהפוך ללא רלוונטית כמו מגה בול
"מגה עוברת שינויים על מנת להחזירה לפסים רווחיים", כך אמר השבוע יו"ר קבוצת אלון, דודי ויסמן, ובכך רמז שהרשת סיימה את הרבעון הראשון במאזן שלילי ■ מה עובד לא טוב אצל ענקית הקמעונאות מגה, ומה אומרים על כך הספקים?
לפני שאתם מסתערים על מקררי הגבינות בסופר לקראת שבועות, כדאי שתעברו במעדנייה ■ מבדיקת "גלובס" עולים פערים של עד 200% במחירי הגבינות הטריות הנמכרות במעדניות בסופר, לעומת מחיריהן באריזת היצרן במקררי הגבינות
COST 365המרכז למחקרים צרכנייםמיכל רז-חיימוביץ'רמי לוישופרסל