קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל
עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים
מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת
ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר
אלקטרה מוצרי צריכההמילטון חשמלמזגניםפרסומותצביקה שווימרקמפייןקרפורראשון לציוןשופרסלתדיראן