יותר מחצי מיליון כלי רכב חדשים עלו על כבישי ישראל ב-24 החודשים האחרונים, אבל לא נראה שזה מדאיג את מקבלי ההחלטות ■ ומה עם יוקר המחיה? כולם מגלגלים אחריות
כלמוביל כבר ייבאה לארץ עשרות רבות של מכונית הפאר S500 "פלאג אין", שנמכרו בשיווק שקט ללקוחות ■ ב.מ.וו נערכת עם מלאים גדולים בארץ ■ הערכות: ינואר הקרוב יהיה שובר שיאים
רשות המסים: מספר כלי הרכב שנמכרו ירד ב-17%, אך המס שנגבה קטן רק ב-10% ■ השימוש ברכב פרטי בירידה, הנתונים לא כוללים מיסוי עקיף
בשעה טובה נחתו בארץ נציגות ראשונות של הדור החדש של המשפחתיות ההיברידיות ■ כל הפרטים על היונדאי איונק והקיה נירו, שיהנו בישראל מהטבת מס משמעותית
בעקבות גל יבוא אישי של רכבי פאר היברידיים נטענים, רשות המסים שוקלת להגביל את הטבת המס הניתנת עליהם לדגמים שמחירם עד 300 אלף שקל
הכנסות המדינה ממסי רכב זינקו פי 4 בשני עשורים ■ הפוליטיקאים בוחרים ב"אסכולת המחלבה" על פני "אסכולת המצפון" - כל התוכניות לרביזיית מס נמצאות עמוק במקפיא
המדינה מתיימרת לעודד שימוש בדלק "ירוק", אבל בינתיים לא עושה כלום בנידון ■ אילו כלי רכב יתמכו בכך, כמה זה יעלה ללקוח, ועד כמה זה בכלל כדאי?
החל מינואר הקרוב צפויות להיכנס לתוקף תקנות שמטרתן לעודד תדלוק כלי רכב בבנזין "ירוק", שמהול במתנול בריכוזים שונים
דוח ה-OECD חולק מחמאות רבות לשיטת המיסוי הירוק בישראל וקובע כי היא ראויה להיות מודל לחיקוי, אבל עיון לעומק חושף כשלים רבים
הארגון סקר את "המיסוי הירוק" בישראל וטוען כי למרות שהשיטה "מקורית וראויה לחיקוי", היא עודדה בפועל רכישת כלי רכב חדשים ותרמה לעומס בכבישים
מניתוח הנוסחה החדשה של המס הירוק עולה כי הנפגעים העיקריים יהיו כלי הרכב העממיים, שצפויים בקרוב להתייקר ■ אילו רכבים לא יושפעו, ואילו צפויים להיעלם מכבישי ישראל?
ניתוח "גלובס": אמות הספים רעדו בגלל "חוק רישוי הרכב" של משרד התחבורה, מאות אלפים יצאו לרחובות בציפייה לירידות מחירים ■ אמממ... לא קרה - ולא יקרה בקרוב
לעומת זאת, לא יורגש שינוי משמעותי במחיר של רכבי יוקרה ורכבי כביש שטח, שממילא מדורגים כיום בקבוצות הזיהום הגבוהות, ולפיכך הטבת המס כמעט אינה רלוונטית עבורם
שוק הרכב הישראלי רשם בחמשת החודשים הראשונים קצב צמיחה מהגבוהים בעולם ■ וגם: האם המיסוי הירוק הגיע לסוף הדרך?
"דוח ועדת המיסוי הירוק 3" שפורסם השבוע הוא אחד המסמכים הסביבתיים החשובים והיסודיים ביותר שראינו בשנים האחרונות ■ אלא שהססנות המדינה עתידה להביא לתוצאות זניחות בשוק התחבורה "הירוקה" של ישראל
בין המלצות ועדת "המיסוי הירוק 3": העלאת המס על הפחם והגז הטבעי שתוביל לעלייה בתעריף החשמל
הטבות מסזיהום אוויריבוא רכבמיסוי רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתמס קנייהמסיםמשרד האוצרשוק הרכב