ההטבה תהיה בדמות הפחתה קבועה של מאות שקלים משווי השימוש החודשי, בדומה להטבה המקבילה על כלי רכב היברידיים
עוד הוכחה להעדר התחרות: הורדת מס הקנייה לרכב שיזם האוצר לא מגיעה לצרכן
לאוצר היתה תוכנית כתובה לגבי המס הירוק, אבל היא התעכבה מטעמי כבוד
ציי הרכב חוששים משינוי שיטת שווי השימוש ורוכשים בבהלה מכל הבא ליד
הגרסה הידנית מתהדרת בצריכת דלק ממוצעת רשמית של 19.2 קילומטר לליטר, והיא מוצבת בקבוצה "ירוקה" נמוכה מאד
האגרה השנתית תתייקר ■ מחירי האגרה ייקבעו על-פי רמת הזיהום של כלי הרכב ■ בענף הרכב מעריכים כי בתום התהליך המחירים עשויים לרדת ב-15%
אישור המיסוי הירוק מתקרב לישורת האחרונה ואולי בעצם חוזר לנקודת ההתחלה, בוועדת הכספים ■ בעלי רכבי הגז יכולים לנשום לרווחה, בינתיים
וגם: איזה רכב לקנות כדי ליהנות מרפורמת המיסוי הירוק ומהם היתרונות של היבוא המקביל ■ אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, שוק הרכב הישראלי ישתנה ב-2010 מהיסוד ■ מדריך הישרדות להזדמנויות בשוק הרכב
כך טוענת עו"ד מיטל סטבינסקי, שמרכזת בפירמה האמריקנית גרינברג-טראוריג את הקשר עם החברות הישראליות ■ בשבוע הבא תשתתף פירמת גרינברג-טראוריג בכנס WETEC 2009 שיעסוק בטכנולוגיות מים וסביבה
כמעט חודשיים נותרו עד סוף השנה, אך יבואני הרכב כבר מחזרים אחר הלקוחות ומציעים שלל הצעות מפתות - החל מחבילות איבזור בשווי 30 אלף שקל, דרך מבצעי מימון אטרקטיביים ועד הנחות שוות על רכבי יוקרה
האמנם צריך לקבל על הראש מהארגון כדי להבין ש-120% מס על רכב הוא שטות?
3 הרגולציות שצריכות להשפיע על החלטתכם - יחד עם השמועות, הספקולציות וההערכות
למרות העלאת מס הקנייה במסגרת רפורמת המיסוי הירוק, מחירי הדגמים המרכזיים בשוק הרכב נותרו כמעט זהים ■ דוגמה אחת היא מלאי הרכב הגדול, ששוחרר על-ידי היבואנים ביולי לפני כניסת המיסוי הירוק לתוקף
יהיה זה נכון לומר כי לעת עתה, רפורמת המיסוי הירוק של כלי רכב איכזבה
דלק רכב לבדה מסרה באוגוסט כ-4,500 כלי רכב והשלימה כ-15 אלף מכירות בשלושה חודשים ■ מתחילת השנה נמסרו 112,241 כלי רכב, ירידה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
זאת למרות הציפיות הראשוניות לירידה חדה במכירות הרכב החדש לאחר העלאת המס במסגרת "מיסוי ירוק"
הטבות מסזיהום אוויריבוא רכבמיסוי רכבמכוניות היברידיותמכונית חשמליתמס קנייהמסיםמשרד האוצרשוק הרכב