תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'
יינות ביתן נמנעה עד היום מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי ■ מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון
שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב
מיזוג בתוך קבוצת אדלר-חומסקי: הרעיון הוא לייצר סינרגיה במסגרתה יקבל LEAD חיזוק קריאייטיבי, ואילו באדלר ברנדס ייהנו מיכולות הניהול של LEAD
התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז
המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי
גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"
השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
החברה, שהייתה בעבר מפרסמת גדולה בטלוויזיה, עשויה לחזור לפרסם במדיום הזה, כמו גם באמצעי מדיה נוספים
מנכ"ל WPP, מרטין סורל, סירב לפרט לגבי היקף ההשקעה הכספית בחברת Poestar, אך ההערכות הן כי מדובר בהשקעה של מספר מיליוני דולרים
היא ליוותה את הקמת תנובה ברומניה, וגויסה לאחר מכן לשלוחה הרומנית של משרד הפרסום מקאן ■ אחרי 3 שנים חזרה לארץ, רק כדי להבין שהיא "מתגעגעת בטירוף" - ואז סבה על עקבותיה והתיישבה שם על כיסא המנכ"לית
עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי
מוריס לוי עומד בראש קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס מאז שנת 1987
מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום