התקציב יעבור למשרד הפרסום הניו-יורקי McKinney, שימשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun" שמלווה את המותג בשנים האחרונות
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל
סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"
תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'
יינות ביתן נמנעה עד היום מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי ■ מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון
שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב
מיזוג בתוך קבוצת אדלר-חומסקי: הרעיון הוא לייצר סינרגיה במסגרתה יקבל LEAD חיזוק קריאייטיבי, ואילו באדלר ברנדס ייהנו מיכולות הניהול של LEAD
התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז
המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי
גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"
השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
אדלר חומסקיבינה מלאכותיתגיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםקריאייטיבתקציב פרסום