משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
נעלי קרוקס

קרוקס מתכננת מהלך שיווקי גלובלי: שכרה משרד פרסום חדש

התקציב יעבור למשרד הפרסום הניו-יורקי McKinney, שימשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun" שמלווה את המותג בשנים האחרונות

אדוורטייזינג אייג' 10.11.2014
WPP | לפני כולם

מו"מ ראשוני למכירת מניות אדלר-חומסקי ל-WPP

שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2014
יהב דרייזן / צילום: תמר מצפי
JWT | לפני כולם

יהב דרייזן ישמש כמשנה למנכ"ל JWT ישראל

בשנה האחרונה שימש דרייזן כמנכ"ל משרד הפרסום ענבר-מרחב

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2014
חן ענבר / צילום: איל יצהר
G GROUP | לפני כולם

ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה

ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2014

תקציב הפרסום של אריקה כרמל עובר ל-y&r ישראל

תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2014
מרטין סורל / צילום: רויטרס

סערה בענף הפרסום: עימות בין מוריס לוי למרטין סורל

סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"

אדוורטייזינג אייג' 04.11.2014
לבנת פורן / צילום: כפיר זיו
JWT | לפני כולם

לבנת פורן מעבירה את תקציב הפרסום ל-JWT

תקציב המרכז למימוש זכויות רפואיות עמד אשתקד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב המדיה יישאר בידי הילה ושות'

ענת ביין-לובוביץ 29.10.2014
סניף יינות ביתן / צילום: תמר מצפי

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת יינות ביתן

יינות ביתן נמנעה עד היום מפרסום בונה מותג והתמקדה בעיקר בפרסום מכירתי ■ מתחילת השנה פרסמה הרשת בהיקף של 5.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2014
עדי כהן / צילום: איל יצהר
זניט מדיה | לפני כולם

עדי כהן במו"מ להתמנות ליו"ר זרוע המדיה של פובליסיס

שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סלקום ושופרסל ■ המינוי מסמן ניסיון נוסף של קבוצת פובליסיס ישראל להפוך לשחקנית דומיננטית בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2014
בנק אוצר החייל | לפני כולם

מסתמן: גליקמן יטפל בתקציב בנק אוצר החייל

התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2014
אופטלגין / מתוך אתר חברת טבע
איריס בק | לפני כולם

מקאן ו-Q דיגיטל מצטרפים למכרז על תקציב אופטלגין

דרך מותג זה מקווים המתמודדים לקבל דריסת רגל בתקציב הפרסום של חברת טבע כולה ■ מקאן טיפל בעבר בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2014
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD ימזג לתוכו את אדלר ברנדס

מיזוג בתוך קבוצת אדלר-חומסקי: הרעיון הוא לייצר סינרגיה במסגרתה יקבל LEAD חיזוק קריאייטיבי, ואילו באדלר ברנדס ייהנו מיכולות הניהול של LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2014
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של נתיבי ישראל יוצא למכרז

התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2014
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי מקבל דריסת רגל בתקציב גוגל ישראל

המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2014
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
דייב כהן / צילום: תמר מצפי

השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל

השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2014

   414243444546474849505152535455   

   נמצאו 1831 כתבות   |   עמוד 48 מתוך 115