משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

יורם לוי מצטרף כשותף למשרד ברוקנר-נטע-יער

יהפוך לשותף שווה לטל ברוקנר ועופר יער במקום יגיל נטע המייסד, שאינו פעיל במשרד בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו

יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2013

הקרב על שוק הפרסום בטלוויזיה: ניתוח מסקנות ועדת שחם

עפ"י המסתמן, ועדת שחם תגמיש מעט את הרף ותאפשר לחברות המדיה להגיע כל אחת לנתח של 20% משוק הפרסום בטלוויזיה ■ האם הבריתות שנרקמו בין המשרדים יחזיקו מעמד, ומה האינטרס של כל אחד מהשחקנים בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013
Y&R | לפני כולם

משרדי הפרסום y&r ישראל ודרורי-שלומי במו"מ למיזוג

הצדדים דנו במספר מודלים לאפשרות של שיתוף-פעולה, והחסם המשמעותי הוא הצורך של דרורי-שלומי לרכוש בחזרה מניות של המשרד המוחזקות בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2013

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של רשת נייט סליפ

מתחילת השנה פרסמה רשת נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

הרשות השנייה מאריכה את מנדט ועדת שחם עד סוף ינואר

‎‎מספר משרדי פרסום במכתב לפני הליכים: "לשחם יש אינטרס ישיר, היוצר פגם בעבודת הוועדה ומחייב את פסילתה" ■ שחם: "האיומים רק מחזקים את דרכי" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.11.2013
אמיר גיא | לפני כולם

גיל סמסונוב: "ועדת שחם מנסה להזיק לטלוויזיה"

בענף הפרסום מסרבים להגיע לשימוע של ועדת שחם, בטענה כי העומד בראשה מונע מאג'נדות אישיות ■ הוועדה הקפיאה את מסקנותיה בתחום רכש המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2013

מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?

מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים

יניב פוהורילס 13.11.2013

דירוג משרדי הפרסום 2013: מי כבר היה בפסגה והתרסק?

חלקם כבר היו בפסגה והתרסקו, חלקם עדיין בגדר הבטחה לא ממומשת ■ סיפוריהם של כמה משרדים שמאכלסים את העשירייה השלישית

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

"לפיד לא עשה הרבה טעויות, פשוט הציפיות היו בשמיים"

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של השנה - גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ גיל סמסונוב יורה לכל הכיוונים בראיון מיוחד ומסביר גם איך לפיד יכול לעשות קאמבק אדיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

החשש מספר 1 של כל משרד פרסום היום בישראל

משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל

הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

תקציב הפרסום של טחינה "הנסיך" עובר לגיתם BBDO

המהלך המרכזי של המותג בשנים האחרונות היה קמפיין בכיכובה של בר רפאלי ■ היקף הפרסום בכל 3 השנים האחרונות היה כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2013
הרשות השנייה | לפני כולם

מסתמן: שחם ימליץ להגביל את חברות המדיה לרף של 10%-15%

‎‎על-פי ההמלצות המתגבשות של ועדת שחם, במקרים מסוימים תתאפשר הגעה לרף של 15%, ובמקרים נדירים יועלה הרף מעט יותר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2013

הרגולטור בארה"ב אישר את מיזוג אומניקום-פובליסיס

העסקה למיזוג ענקיות הפרסום צפויה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2014

אדוורטייזינג אייג' 05.11.2013

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב משקה ג'אמפ ובירת סמואל אדמס

בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2013

   484950515253545556575859606162   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 55 מתוך 114