משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

הפרסומאי שהרוויח הרבה כסף ומעמד, התפכח ועזב את הכול

אחרי הפרישה מבאומן-בר-ריבנאי, יורם לוי, אחד הטאלנטים המחוזרים בתעשיית הפרסום המקומית, מתפנה לדבר ■ על המשבר בענף כתוצאה משיטת התגמול, על הלקוחות שמתחילים לחפש אלטרנטיבות למשרדים הגדולים ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2013

הדר גור אריה תמונה למנכ"לית מקאן ואלי

שימשה קודם לכן כמנכ"לית רגב-קויצקי וכמנכ"לית מקאן דיגיטל ■ מקאן ואלי הוא פרויקט חדש במצפה רמון שיציע שירותי דיגיטל וניו-מדיה לעסקים קטנים ובינוניים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2013
גאפ (GAP) | לפני כולם

משרד הפרסום צדר-יריב זכה במכרז הקריאייטיב של גאפ

מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

חלק מתקציב הפרסום של קידום עוזב את יהושע TBWA

היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2013

הרגל על הגז: היקף פרסום ענף הרכב אשתקד - 280 מיליון שקל

שוק הפרסום ממשיך להתכווץ, אך אם אנשי הענף מחפשים נקודת אור, היא נמצאת ככל הנראה בתקציבי הרכב ■ היקף הפרסום הריאלי המשוער התכווץ רק ב-3%

דובי בן גדליהו 11.04.2013
מקאן תל-אביב | לפני כולם

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציב הפרסום

היקף התקציב השנתי של הקופה עומד על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנים האחרונות טיפל בחלק הארי שלו משרד הפרסום מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2013

כיצד הפכו משרדי הפרסום למעין חממות לסטארט-אפים?

הדרך להבנת התנהגות הצרכנים בעידן הניו-מדיה עוברת דרך סטארט-אפים שמנטרים, עוקבים ובעיקר מבינים מיהו הצרכן החדש ■ באילו מיזמים משקיעות חברות הפרסום העולמיות, ומה קורה בחממות שהקימו אנשי הפרסום בארץ?

רועי גולדנברג 10.04.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

חברת החשמל תמשיך במכרז על תקציב הפרסום

זאת למרות שרק משרד אחד - אדלר-חומסקי - ניגש למכרז ■ ההחלטה התקבלה לאחר בדיקה משפטית, בה נקבע כי אין מניעה לקיים את המכרז במצב הנוכחי

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2013
דחף | לפני כולם

תקציב הפרסום של UBANK יוצא למכרז

היקף התקציב: מאות אלפי דולרים בודדים ■ עד כה טופל התקציב בפרסום דחף

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2013
לפני כולם

המו"מ בין יורו לענבר-מרחב-ניסן עלה על שרטון

בסוכנות יורו הבינל' הציעו למשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן הצעה שהוגדרה ע"י מקורבים כ"לא אטרקטיבית", וגם הצעה נגדית של ענבר-מרחב-ניסן לא התקבלה

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2013

JWT הודו פיטר עובדים עקב שערוריית קמפיין פורד

זאת אחרי שמודעות סקסיסטיות שהוכנו לפורד, אך לא אושרו על-ידה, דלפו לרשת

אדוורטייזינג אייג' 02.04.2013

תקציב הפרסום של סוגת עובר למשרד יהושע TBWA

היקף תקציב הפרסום של סוגת עמד בשנת 2012 על כ-300 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013
JWT | לפני כולם

סורל סירב לתוכנית המיזוג בין משרדי y&r ו-JWT בישראל

‎מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית ‏WPP‏, השלוחה הבינלאומית של ‏y&r‏ ישראל ו-‏JWT‏ ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2013

תקציב שומרי משקל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM

התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2013

   535455565758596061626364656667   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 60 מתוך 114