משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
מינוי בכירים | לפני כולם

ניר פרח ימונה למנכ"ל משרד הפרסום פוגל-אוגילבי

פרח, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב ב-JWT‎‏ ישראל‏, יחליף בתפקיד את עדנה מאור

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 19.09.2012

יאיר גלר: ענף הפרסום לא נראה טוב ולא ילך למקום טוב

יאיר גלר פורש מגלר-נסיס ■ בראיון ל"פירמה" הוא מוטרד מ"השיח שהפך לשיח על כסף ומדיה, מה שמביא לבינוניות", ומסביר שלא ישוב, כי הוא "לא הולך למכור קמפיין למנהלת שיווק בת 28 שאין לה מושג בכלום" ■ מתגעגע? הצחקתם אותו

ליאת רון 16.09.2012

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

צפו: דפני ליף "מתנצלת" שהמחאה פגעה במשק ובפרסום

בסרטון הומוריסטי שיצרו בפובליסיס ישראל כברכה ללקוחות לראש השנה, ליף מביעה "חרטה מעומק הלב על הפגיעה במשק ובתקציבי הפרסום והשיווק"

שירות גלובס 12.09.2012
לפני כולם

מנכ"לית פוגל-אוגילבי, עדנה מאור, פורשת מתפקידה

הודיעה על רצונה לעזוב בסוף השנה, בתום קדנציה של 3 שנים במשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2012

אדלר-חומסקי זכה בתחרות הפרסום "עוצרים את האלימות"

‎‎התחרות אורגנה על-ידי בית-הספר לפרסום "הבצפר" וחברת לוקיישן‏

‎‎שירות גלובס‏ 10.09.2012

מודי כידון: "הגיע הזמן שנצא מההלם של המחאה החברתית"

יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2012
לפני כולם

אחרי פחות משנה: ספי שקד ודרורי-שלומי נפרדים

‎‎‎‎שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2012

טורקיה מוותרת על התייר הישראלי: לא פנתה למשרדי פרסום בארץ

במכרז שהוציאה באחרונה לשכת התיירות הטורקית, הושמטה ישראל מרשימת המדינות המתוקצבות לצורך קמפיינים פרסומיים

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2012
גיתם | לפני כולם

משרד הפרסום גיתם מקצץ 10% משכר העובדים

הקיצוץ יבוצע במשכורות העובדים המשתכרים יותר מ-7,500 שקל ■ המנכ"לית מיכל המאירי: "אם הייתי מפטרת אנשים כעת, הייתה להם בעיה למצוא עבודה"

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2012
JWT | לפני כולם

מסתמן: פרטנר נפרדת ממשרד הפרסום JWT ישראל

מנתוני יפעת עולה כי הנתח של JWT בתקציב הפרסום עמד מתחילת השנה על 5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2012

מגמה: השימוש בפרילנסרים בענף הפרסום הולך ותופס תאוצה

נכנס מכרז חשוב? הבריף בלתי פציח? הלקוח תובעני? שכירת פרילנסרים לפרויקטים נקודתיים הפכה בשנים האחרונות למקובלת ■ האם המיתון יעצור את זה?

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2012

"הטריקים בפרסום לביטוח נועדו לשבור את התחום המשעמם"

מותגי ביטוח נחשבו תמיד למותגים נחשקים, אך הטיפול בנושא הכבד מאתגר גם את אנשי הקריאייטיב המוצלחים ביותר ■ באחרונה, לאחר שנים של יציבות, שתי חברות ביטוח ישיר מובילות החליפו משרדי פרסום ושינו את השפה הפרסומית

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2012

הרשות השנייה והפרסומאים ראש בראש: מי יוכיח את עמדתו?

הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2012

פוגל-אוגילבי זכה בתקציב הפרסום של פייזר ישראל

היקף התקציב של חברת התרופות מוערך ב-5 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2012

   596061626364656667686970717273   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 66 מתוך 114