משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

ירידה של 13.5% בהיקפי הפרסום של המשרדים הגדולים

המחצית הראשונה של השנה מותירה את ענף הפרסום מוכה וחבוט ■ מי שהצליחו לקטוף את הפירות מהתדרדרות שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן וגלר-נסיס, הם באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2012

תקציב הפרסום של מכללת אריאל יצא למכרז

בימים אלה מתנהל מאבק ציבורי סביב הפיכתה של מכללת אריאל לאוניברסיטה

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2012
לפני כולם

תקציב סודה סטרים צפוי לעבור לפרסום פוגל-אוגילבי

היקף תקציב הפרסום של סודה סטרים בישראל צפוי לעמוד על 2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2012
לפני כולם

THE BOX פותחת משרד פרסום יחד עם שי גורן

המשרד ייקרא THE BOX AD ■ גורן שימש כבכיר במקאן וכמנכ"ל גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2012

עודד קרמר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במקאן-אריקסון

זאת לצידו של איתי גלאון ■ בתפקידו האחרון שימש קרמר כמנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎שירות גלובס‏ 01.07.2012
ארי מלמוד | לפני כולם

אדם פולצ'ק מצטרף לקבוצת פובליסיס

‎‎פולצ'ק, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, הוא הגיוס הראשון של מנכ"ל גלר-נסיס החדש, ארי מלמוד, וישמש כסמנכ"ל לקוחות בכיר במשרד‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.06.2012

עקב הרה-ארגון: יאיר גלר פורש ממשרד הפרסום גלר-נסיס

זאת עם תום הרה-ארגון של פובליסיס בישראל והשלמת מכירת מניותיו ■ פרישתו מתווספת לזו של משה נסיס, שעפ"י דיווחים הודיע על פרישתו בתחילת השנה

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2012
TO GO | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO עובר ל-y&r ישראל

בשנת 2011 עמד תקציב רשת נעלי TO GO על כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2012

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012
דואר ישראל | לפני כולם

משרד הפרסום יהושע TBWA פורש מהמכרז של הדואר

המהלך מותיר בתהליך שני מתמודדים בלבד: גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012

3 אריות זהב לבאומן-בר-ריבנאי בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2012

יורו ישראל תובע 3.5 מיליון שקל מיורם שכטר, בעלי הלו 015

לטענת משרד הפרסום, שכטר ערב אישית לחובות של חברת היל"ת ליורו ישראל

חן מענית 17.06.2012

מוריס לוי: השוק הישראלי הוא מקור לכישרונות קריאייטיב ודיגיטל

יו"ר ובעלי קבוצת פובליסיס העולמית הודיע רשמית על רכישת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ עפ"י הערכות, העסקה נעשתה לפי שווי של 50 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2012

שלמור-אבנון-עמיחי: "לא חשבנו שהמשבר יהיה כזה אדיר"

הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

רה-ארגון: באומן יטפל בטושיבה, גליקמן בהאייר ובניופאן

קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2012

   616263646566676869707172737475   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 68 מתוך 114