משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
גיא גורן | לפני כולם

פוקס-גורן-גלעדי זכה בתקציב הפרסום של סיטרואן

היקף התקציב ב-2011 עמד על 11.6 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בהישג משמעותי לפוקס-גורן-גלעדי, שאינו נמנה עם 20 משרדי הפרסום הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2012
לפני כולם

מסתמן: ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של סימילאק

ב-2011 עמד תקציב הפרסום של סימילאק על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס

שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.05.2012

ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי ■ ב-2011 עמד התקציב על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2012

תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז

בתקציב מטפל ב-5 השנים האחרונות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.05.2012

בעקבות חשיפת "גלובס": תנובה נפרדת מגיתם BBDO

‎‎מסתמן: המרוויח הגדול מהמהלך יהיה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שיקבל את תקציב מאמא עוף וטירת צבי ■ עפ"י הערכות, מקאן יקבל את המותגים פיראוס ועמק‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2012
JWT | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר למשרד זרמון DDB

היקף הפרסום של אופיר טורס עמד ב-2011 על כ-6.9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

עכשיו זה רשמי: ניופאן יוצאת למכרז על תקציב טושיבה

‎‎על התקציב יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי‏ ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם הוזמנו להשתתף במכרז אך בחרו שלא לעשות כן

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.05.2012

אחרי 12 שנה: מקאן מפסיק לטפל בתקציב "דה מרקר"

ממשרד הפרסום נמסר כי "שני הצדדים החליטו להיפרד משום שענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2012

מי יזכה בקרב על תקציב הפרסום הנחשק של שטראוס?

‎חלק הארי בתקציב הפרסום של שטראוס, המטופל כיום בשלמור, עומד להחליף ידיים, ובקו הסיום במכרז נמצאים אדלר-חומסקי וגיתם ■ "גלובס" משרטט את הקרב על נתח מתקציב הפרסום הגדול בישראל, הכולל את דנונה, מילקי ואחלה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.05.2012

קבוצת פובליסיס בדרך להפוך לגורם דומיננטי בענף הפרסום בישראל

על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2012

רשות שדות התעופה תשיק קמפיין ב-7 מיליון ש' לדיוטי פרי בנתב"ג

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות - ב-3 מנות: ראשית, בתקופת עונת הקיץ והחגים; אחר-כך בפסח הבא; ולסיום, בעונת הקיץ וחגי תשרי ב-2013

שירות גלובס‏ 06.05.2012

"מערכת הבחירות הקרובה תתבסס על באזזים תקשורתיים"

תקופות בחירות נחשבו בעבר לתור הזהב של הפרסומאים, אבל בעשור האחרון הדברים השתנו: הפוליטיקאים זקוקים פחות לאנשי מדיה ופרסום קלאסי - והרבה יותר לכוורות של יועצים, שלא בהכרח מגיעים מתוך ענף הפרסום ■ מפרידים כוחות

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2012
אורי עיני | לפני כולם

אורי לברון מכר את מניותיו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא‏ ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.05.2012
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב הפרסום של שלמה SIXT עובר ליהושע TBWA

היקף הפרסום של שלמה SIXT עמד ב-2011 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2012
ארי מלמוד | לפני כולם

המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס: ארי מלמוד

מלמוד נחשב לאחד מאנשי השיווק הבכירים בארץ ■ במקביל נבחנים עוד מועמדים

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2012

   636465666768697071727374757677   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 70 מתוך 114