אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-14 מיליון דולר במחירי מחירון
מותג הקונדיטוריה "לחמי" צפוי לעבור מיתוג מחדש תחת הבעלות של ויסוצקי
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי
באומן-בר ושטרית מדיה גרופ הגישו הצעות למכרז, אף שכלל דרישות לא שגרתיות
לאחרונה החליטה הרשת לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מנכ"ל באומן: "בעקבות הסיטואציה אליה נקלעה הרשת החלטנו להיפרד ביוזמתנו מ-ACE"
מתחילת השנה עמד היקף התקציב של סלקום שנוהל במקאן על כ-18 מיליון דולר במחירי מחירון ■ סלקום: אנו בוחנים את התנהלותנו בעתיד בנושא מערך הפרסום
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
מותג האופנה האמריקני ישווק בארץ ע"י קבוצת פוקס ■ היקף תקציב הפרסום של אמריקן איגל מוערך ב-5 מיליון שקל ■ המותג יושק בישראל בפברואר הקרוב
הפוקוס יהיה על שיפוץ התדמית הדיגיטלית של ביונסה ובנייה מחדש של האתר שלה
תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב מאז 1988 ■ עפ"י הערכות המבוססות על דוחות ACE, היקף תקציב הפרסום עומד על 20 מיליון שקל בשנה
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, מתמודדים יהושע TBWA, פוגל-אוגילבי, פרסום אברהם, לעומק התודעה ורגב-קויצקי
גורן שימש כמנכ"ל המשרד מאז יולי 2010 ■ בשלב זה לא ימונה לו מחליף
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום