חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג ייטמעו בתוך הנהלת ארועטי-ברמן ■ אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל ■ יוסי ארועטי: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות"
זאת אחרי שנים של עבודה פרסומית עצמאית ■ היקף תקציב הפרסום עומד על 4 מיליון שקל
על תקציב הפרסום, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי
המכללה פרסמה מכרז פרסום פתוח, ומרבית המשרדים לא היו מודעים לכמות המשתתפים החריגה ■ איגוד חברות הפרסום: "במקומות מתוקנים מקובל שהלקוח משלם על הוצאות המכרז"
הפרסומאי גיל סמסונוב נגד הקמפיין: "כמו שאני לא אסע לטורקיה, כך אני לא יכול לפתות את עם ישראל לנסוע למדינה שראש הממשלה שלה משמיץ את ישראל" ■ הפרסומאי חן ענבר דווקא בעד
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
תקציב הפרסום עמד בשנת 2010 על 7.5 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ במסגרת הזכייה יטפל באומן במותגים ישראכרט ואמריקן אקספרס
חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי
הלשכה מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה בהיקף של כמיליון דולר ■ בשלוש השנים האחרונות התקציב מטופל בענבר-מרחב
תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון
בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה
מסתמן: במכרז יתמודדו אדלר, גיתם, שלמור וראובני ■ תקציב הפרסום עומד על 40 מיליון שקל
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
על רקע הפיכתו למותג הסלולר של הוט, תקציב ההשקה של חברת הסלולר מירס יעמוד על 100 מיליון שקל ■ ראובני-פרידן גבר בגמר המכרז על שלמור-אבנון-עמיחי
מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום