נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע
5 המשרדים הם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, יורו ישראל, אשכנזי-זלצמן-חברון וציבלין
התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל ■ בקמפיין ייעשה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדשה וייחודית
תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל
על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011
למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות
ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן
המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי בת"א ■ לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות
מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש
המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR
זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות
זאת כנראה כחלק מעסקת ברטר שעשה מקאן עם צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים ■ המדיה עבור צ'מפיון מוטורוס נרכשת בדרך-כלל ע"י מדיה קום של אדלר-חומסקי
משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי
הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל
בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון
ערכה פגישות עם מספר משרדי פרסום ■ אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של אאודי, הציג במסגרת הבדיקה של צ'מפיון פרזנטציית קריאייטיב
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום