משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל עובר לגלר-נסיס

נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2011
לפני כולם

5 משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הרשות לפיתוח הגליל

5 המשרדים הם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, יורו ישראל, אשכנזי-זלצמן-חברון וציבלין

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2011

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הדיגיטל של "הדור הבא"

התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל ■ בקמפיין ייעשה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדשה וייחודית

שירות גלובס 28.06.2011
ג'אמפ (JUMP) | לפני כולם

ריטייל ישראל מפסיקה את ההתקשרות עם מקאן-אריקסון

תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2011

כיצד ייראה משרד הפרסום העתידי?

על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011

שירות גלובס 27.06.2011
יהושע TBWA | לפני כולם

ניסים מויאל, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA, פורש

‎למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2011

תקציב רשת אפריל עובר מזרמון-גולדמן לאדלר-חומסקי

ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2011

משרדי הפרסום מתחרים על עיצוב שער "מדד המותגים"

המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי בת"א ■ לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות

שירות גלובס 22.06.2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21.06.2011

אמש בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" לשלמור-אבנון-עמיחי

המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2011

באומן-בר-ריבנאי זכה באריה כסף בפסטיבל הפרסום בקאן

זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2011
מדיה קום | לפני כולם

מקאן-אריקסון, המטפל בהונדה, רכש מדיה לקמפיין פולקסווגן

זאת כנראה כחלק מעסקת ברטר שעשה מקאן עם צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים ■ המדיה עבור צ'מפיון מוטורוס נרכשת בדרך-כלל ע"י מדיה קום של אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2011

מועמדויות בפסטיבל קאן: שלמור, באומן ומקאן עלו לגמר בתחום הדיירקט

משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן יוצא לדרך בשבוע הבא

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל

שירות גלובס 16.06.2011
גלר נסיס | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לגלר-נסיס-פובליסיס

בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011
אאודי | לפני כולם

צ'מפיון מוטורס בוחנת הוספת משרד נוסף למערך הפרסום

ערכה פגישות עם מספר משרדי פרסום ■ אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של אאודי, הציג במסגרת הבדיקה של צ'מפיון פרזנטציית קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2011

   747576777879808182838485868788   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 81 מתוך 114