מדובר בשיחות ראשוניות שמטרתן למכור חלק ממניות המשרד שהיו בעבר בידי אדלר-חומסקי ■ מגעים ראשוניים נערכו גם עם משרד פרסום בעשירייה הראשונה ועם משרד הפרסום אברהם
זאת על רקע העמקת מעורבותם של השותפים אייל ארד, יובל ארד וליאור חורב בפעילות היומיומית של משרד הפרסום ■ מסתמן כי בשלב זה לא ימונה מנכ"ל חדש למשרד
חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל עד כה במשרד GPS ■ היקף הפרסום עמד ב-2010 על 3.2 מיליון דולר ■ הערכות: המעבר נוצר על רקע הקשרים החמים של אייל ארד עם ניר ואלי ברקת ועם גבי רביד
טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם BBDO, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון
כץ מסיים את תפקידו כמשנה למנכ"ל הסחר ב"גלובס" ■ מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "מצאתי בו חבר טוב, כישרון נדיר, עם יצירתיות מבריקה והישגים יוצאי דופן"
תקציב הפרסום של חברת דיאמנט צעצועים, יבואנית בקוגן, צפוי לעמוד על 3 מיליון שקל
אנשים מתעצבנים מתוכן שיווקי בסביבתם הפרטית? צריך פשוט לדעת איך לעשות אותו
המשרד הצעיר גבר במפתיע על גיתם BBDO ■ תקציב הפרסום של רשת הרהיטים האוסטרית לשנה הקרובה יעמוד על כ-20 מיליון שקל
זאת על רקע חילופי ההנהלה בסונול ■ ב-2010 פרסמה סונול בהיקף של 4.1 מיליון דולר
החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"
תובעת את משרד הפרסום ■ עורכת דינה: "הנוהג להעסיק עובדים בתחום הפרסום לאורך שעות ארוכות ללא תמורה הוא מנוגד לחוק" ■ מקאן-אריקסון בתגובה: התובעת פוטרה כדין
השנה יתווספו לתחרות שתי קטגוריות חדשות: אינטגרייטד - שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקרפט - ציון לשבח לעבודות ברמה גבוהה במיוחד
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי ■ תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל
היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום