הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית עבר בשנים האחרונות טלטלות בעקבות המשבר המדיני בין טורקיה וישראל ■ ב-2010 הגיע התקציב ל-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
משרד הפרסום זכה בפרס קליאו הזהב בתחום החדשנות עבור קמפיין SDIA
היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
אחרי שדירגנו את משרדי הפרסום בחודש שעבר, החלטנו לעשות ביקור בית בכמה מהבולטים שביניהם ■ בחנו את עצמכם: האם הדשא המלאכותי של השכן ירוק יותר?
התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
המשרד יתמקד בהענקת פתרונות שיווקיים למפרסמים בקרב אוכלוסיית הסטודנטים ■ ההשקעה במהלך מוערכת בחצי מיליון דולר
הקמפיין יתמקד בנושא המאבק על תמלוגי הגז ■ היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל
הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
היקף תקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה
שניים מבעלי פוקס-גורן-גלעדי נמנים עם משפחת אשטרום המחזיקה ב-15% ממותג הריהוט קיקה ■ על-פי ההערכות, שני המשרדים יחלקו בסופו של דבר בתקציב הפרסום
בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום