משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

חגית ברונסקי 25.05.2010

תקציב הפרסום של מי עדן עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות ■ היקף ‎‎תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎שירות גלובס‏ 16.05.2010

3 משרדים עלו לגמר במכרז על תקציב המיתוג של ירושלים

היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני

חגית ברונסקי 16.05.2010

"אני מתרגש מפרסום ישראלי יותר מאשר מפרסום אמריקני"

מייקל דמטריאדס, מנהל פסטיבל ניו-יורק לפרסום, מתכונן בראיון ל"פירמה" לגמר הפסטיבל, שאליו עלו השנה מספר שיא של 23 פרסומות של משרדי פרסום ישראליים

מתן שירם 16.05.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום החברתי של תנובה

מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2010

שלמור-אבנון-עמיחי עלה לגמר קקטוס הזהב עם 21 מועמדויות

זאת מתוך 30 הגשות בלבד ■ לתחרות הפרסום הוגשו השנה בסך-הכל 695 עבודות, מתוכן 275 הגיעו לגמר

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2010

מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה

משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

משרד הפרסום שמצעיד אותך אחורה

במקום לקדם עסקים במדיה החדשה הוא תוקע - פשוטו כמשמעו - אותך, הלקוח, במקום שלך

ד"ר יניב לויתן 27.04.2010

תקציב הפרסום של טרה עובר מ-JWT ליהושע TBWA

בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2010

גינדי מוציאה למכרז את תקציב הפרסום של השוק הסיטונאי

היקף התקציב שיושקע בשיווק ובפרסום יעמוד על כ-15 מיליון שקל ■ במכרז על הפרסום והקד"מ ייקחו חלק 4 מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2010

אחרי 6 שנים: תקציב הפרסום של טיב טעם יוצא למכרז

התקציב מטופל מאז 2004 במשרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי ■ ב-2009 עמד תקציב הפרסום של הרשת על 4.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2010

שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בתקציב פרסום של FOX HOME

ה‎היקף המוערך של תקציב הפרסום של רשת הטקסטיל החדשה, שצפויה לקום השנה, עומד על 1.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2010

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2010

   888990919293949596979899100101102   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 95 מתוך 114