משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

שלמור, גלר, שמעוני ופוגל עשויים לטפל בתקציב FOX HOME

בשלב זה מדובר בסבב שיחות היכרות, ומשרדי הפרסום אינם נדרשים להציג מצגות קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

שינויים בפוגל-אוגילבי: רונן גור פונארוב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב

שירה רוזנשטיין מצטרפת למשרד כאחראית על כל פעילות הניו-מדיה וכמנהלת לקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

שירות גלובס‏ 22.03.2010

שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב

במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2010

ארה"ב: רשת מלונות הילטון מחפשת משרד פרסום חדש

על-פי הערכות, תקציב הפרסום של הילטון עמד בארה"ב ב-2009 על 51 מיליון דולר ■ בשלב זה לא ברור האם המשרד שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות, WPP's Y&R, יתמודד במכרז החדש

אדוורטייזינג אייג' 17.03.2010

מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

אתה צייד או איכר?

הפרסומאי הוא צייד אתלט הרודף אחר ממותות, אנשי המדיה החברתית הם רק חקלאים אפורים

אליאב אללוף 11.03.2010

גיא גורן מצטרף כשותף במשרד הפרסום Fox&friends

עזב באחרונה את פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף ■ יהיה שותף שווה במשרד, שייקרא פוקס-גורן-גלעדי

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2010

תקציב הפרסום של רשת FOX HOME יוצא למכרז

בפוקס אישרו כי לא יעבירו באופן אוטומטי את התקציב לזרמון-גולדמן המטפל בתקציבי האופנה של הקבוצה - אלא יערכו התמודדות הפונה בעיקר למשרדים הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים יוצא למכרז

התקציב טופל עד כה ע"י גיתם BBDO ■ הרשות הזמינה את באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן להשתתף במכרז ■ היקף התקציב ב-2009 היה כ-800 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2010

גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

   8990919293949596979899100101102103   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 96 מתוך 114