BMW פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ לאחרונה זכה גיתם גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב אופל
העסקה העניקה לגריי אינטראקטיב שווי של כ-2 מיליון שקל, והוא יהפוך למשרד עצמאי
שימש בעבר כמנהל קבוצת הדיגיטל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
מעשה בשני לקוחות של אותו עו"ד שהסתכסכו, וכל קשר לכי"ל ולחברה לישראל מקרי בהחלט
קווים לדמותו של הענף היומרני שבין מוטת כתפיו של אילן שילוח לאחרונת התקציבאיות
שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"
יוסי לובטון עבר מכיסא הלקוח לכיסא הפרסומאי - ופתאום הוא הבין כמה דברים
התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
מנהל מו"מ עם הפרסומאי מודי פרי על הקמה מחדש של חברת-הבת שעסקה בתחום הקד"מ
המותג צפוי לעבור השקה מחודשת בישראל, ועפ"י הערכות היקף התקציב הוא 15 מיליון שקל
למקום השני הגיע באומן-בר-ריבנאי, ולמקום השלישי - שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ■ פרויקט בתמונות - הדירוג המלא
הדירוג יציג את משרדי הפרסום שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה ■ עורך "פירמה", רותם דנון: "הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום רק משמחים אותנו"
רכב ה-MG ישווק ע"י דוד לובינסקי ■ הערכות: ההשקעה בהשקה תעמוד על כמה מיליוני שקלים
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום