משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

זכיות ראשונות בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 אריות לשלמור, 1 לבאומן

‎שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"

‎‎חגית ברונסקי‏ 22.06.2010

פסטיבל קאן: 9 עבודות בגמר לשלמור, 3 לאדלר, 3 למקאן ו-1 לבאומן

מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט

חגית ברונסקי 21.06.2010

תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים

שירות גלובס‏ 20.06.2010

תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן

חגית ברונסקי 19.06.2010

מייספייס מחפשת סוכנות פרסום להובלת מהלך למיתוג מחדש

הרשת החברתית, שאיבדה מיוקרתה לטובת פייסבוק, מתכננת להשיק הקיץ "יותר מוצרים חדשים מאשר בכל ההיסטוריה של מייספייס"

נועה פרג 17.06.2010

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

לא פיקניק: תהליך השיפוט פסטיבל הפרסום בקאן הוא מהיר ואכזרי

הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של חדרי השיפוט בפסטיבל הפרסום בקאן, שבו קיים רק ציון אחד לעבודות - "מעולה"

קובי ברקי 16.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

מיהם משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו?

משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף

חגית ברונסקי 06.06.2010

JWT מצטרף למערך הפרסום של חברת התרופות MSD

יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון

חגית ברונסקי 02.06.2010

יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎חגית ברונסקי‏ 01.06.2010

קבוצת אדלר-חומסקי תטפל בתקציב מטהרי המים של אלקטרה

‎‎בעקבות קבלת התקציב, ייתכן כי הקבוצה תאלץ לוותר על תקציב הפרסום של תמי 4 המתחרה ■ לפי אייל חומסקי, ניגוד העניינים אינו בעייתי: "בין המשרדים השונים בקבוצה יש חומות סיניות"‏

‎‎חגית ברונסקי 01.06.2010

תקציב הפרסום של הפנינג יטופל בציבלין תקשורת צעירים

‎‎תקציב הרשת, המונה 43 סניפים, יעמוד ב-2010 על 3 מיליון שקל‏ שיושקעו בטלוויזיה ובאינטרנט ■ בתוך כך, ציבלין תקשורת צעירים ימשיך לעבוד עם פיקוד העורף על תקציב פרסום בהיקף של 6.5 מיליון שקל

‎‎חגית ברונסקי‏ 31.05.2010

תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

‎‎חגית ברונסקי‏‏ 31.05.2010

תקציב הפרסום של רשת באג עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי

חגית ברונסקי 30.05.2010

   87888990919293949596979899100101   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 94 מתוך 114