שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
הרשת החברתית, שאיבדה מיוקרתה לטובת פייסבוק, מתכננת להשיק הקיץ "יותר מוצרים חדשים מאשר בכל ההיסטוריה של מייספייס"
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של חדרי השיפוט בפסטיבל הפרסום בקאן, שבו קיים רק ציון אחד לעבודות - "מעולה"
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף
יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
בעקבות קבלת התקציב, ייתכן כי הקבוצה תאלץ לוותר על תקציב הפרסום של תמי 4 המתחרה ■ לפי אייל חומסקי, ניגוד העניינים אינו בעייתי: "בין המשרדים השונים בקבוצה יש חומות סיניות"
תקציב הרשת, המונה 43 סניפים, יעמוד ב-2010 על 3 מיליון שקל שיושקעו בטלוויזיה ובאינטרנט ■ בתוך כך, ציבלין תקשורת צעירים ימשיך לעבוד עם פיקוד העורף על תקציב פרסום בהיקף של 6.5 מיליון שקל
טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון
התקציב של רשת ציוד המחשבים, בהיקף של כ-13 מיליון שקל, טופל עד כה בידי אדלר-חומסקי&ורשבסקי
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום