החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון
מסיימת את תפקידה כסמנכ"ל השיווק של "גלובס" ■ תחליף בתפקיד את מיטל שירן-הראל
המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן
טופל עד כה בידי משרד הפרסום לידור ■ תקציב הפרסום של הרשת לשנה הקרובה עומד על כ-2 מיליון שקל
רוכשת כעת 40% מהמניות ממייסדת החברה, אסנת טופר ■ נשקלת אפשרות למזג בעתיד את מקאן טופר, שהיקפי הפעילות שלו הצטמצמו בשנים האחרונות, עם משרד הפרסום מקאן בוטיק המתמחה בתקציבים קטנים
תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע
התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי
גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב ואחד האנשים הכי מקושרים פוליטית בתעשיית הפרסום, עונה בראיון למגזין "פירמה" לכל המקטרגים - ומודה: "עד לפני 5 שנים לא הייתי שלם עם המשרד"
נכון להיום טרם נקבע תאריך יעד לביצוע המהלך ■ מערך הפרסום של צ'מפיון מוטורס מורכב כיום מאדלר-חומסקי&ורשבסקי ופוגל-אוגילבי ■ ב-2009 השקיעה צ'מפיון מוטורס כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג פולקסווגן
שימש בתפקידים שונים במקאן מזה כ-7 שנים ■ בשנה האחרונה מונתה איריס בק למנכ"ל המשרד, דבר שגרר שינויים פרסונליים בדרגי הניהול
מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה
על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק
קלנר, שיחליף בתפקיד את יעל ביגון, שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת גו'ב טוב
עם הפנים ל-2010, מגזין "אד אייג'" מסכם את העשור שחלף - ובוחר את 10 סוכנויות הפרסום שעשו את ההבדל והטביעו חותם על התעשייה
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום