משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

גבר בסיבוב האחרון על אדלר-חומסקי ■ תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.07.2009

אבישי ברודי מונה למנכ"ל משרד הפרסום מומה

כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת אמריקן לייזר

שירות גלובס‏ 09.07.2009

הילה ושות' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הברזים חמת

בימים אלה מעלה המשרד קמפיין תחת הסיסמה "עולם המים של חמת"

שירות גלובס‏ 09.07.2009

כך הרג האינטרנט את העמלות

וממה יוציאו עכשיו פרסומאים את פרנסתם?

אילון זרמון 09.07.2009

להגדיל את תקציב הפרסום

זו טעות גדולה לקצץ בו בתקופת מיתון

ריצ'רד הנטר 09.07.2009

אדלר-חומסקי ויהושע יגישו מחר פרזנטציות למכרז הפרסום של קופ"ח מכבי

תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, שטופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-3 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2009

"גלובס" חושף: תלושי השכר של הפרסומאים, היח"צנים והעיתונאים

המשבר הפיננסי לא פסח על ענף הפרסום, שרשם קיצוץ של כ-5%-10% במשכורות העובדים, ובמקרים מסוימים אף פיטורים ■ למרות זאת, בכירים בענף טוענים כי בחלק מהמקרים מדובר ברכיבה על גל הקיצוצים

יניב פוהורילס ויעל גאוני 08.07.2009

בדיקת "גלובס" לשכר בברנז'ה: כמה מרוויחים בכירים וזוטרים בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, יח"צ ופרסום?

ותק של 3 שנים בטלוויזיה - עד 13,000 שקל ■ עורך מתחיל באינטרנט יסתפק גם ב-6,000 שקל ■ טאלנט בעיתונות עשוי להרוויח עד 40,000 שקל ■ קופירייטר בכיר יסתפק ב-14,000 שקל ■ ואילו עורך ראשי בעיתון ירוויח עד 120,000 שקל ■ לידיעה המלאה

יניב פוהורילס ויעל גאוני 08.07.2009

יצא לפגישה, חזר לדלת נעולה: מאחורי הקלעים של פיטורי עופר רושה מאדלר-חומסקי

לאחר רומן קצר, משרד הפרסום אדלר-חומסקי נפרד בטונים צורמים מהמנכ"ל והשותף בחברת מדיה קום, עופר רושה ■ כעת עומד אדלר-חומסקי בפני אתגר: למצוא לחברת המדיה שלו מנכ"ל רביעי בתוך 4 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2009

דרורי-שלומי יטפל בתקציב הפרסום של ישפרו סנטר בהיקף 3.5 מיליון שקל

הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית

שירות גלובס‏ 02.07.2009

טלטלה בענף הפרסום: אדלר-חומסקי ועפר רושה נפרדים

רושה - שהיה מנכ"ל ושותף במדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - יוחלף ע"י המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון

ענת ביין-לובוביץ'‏ 02.07.2009

האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

בעקבות ההפסד במכרז הכללית: ראובני-פרידן ויתרו על גיא אבן

אבן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית בשירותי בריאות כללית וכיום מנכ"ל "סטנגה", היה אמור להצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל אסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

תקציב הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג יטופל בציבלין תקשורת צעירים

הפרזנטור בקמפיין החדש של הרשתות שבבעלות קבוצת אורגד יהיה הזמר וכוכב "האח הגדול VIP", שימי תבורי

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2009

אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב

בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

   9899100101102103104105106107108109110111112   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 105 מתוך 114