גבר בסיבוב האחרון על אדלר-חומסקי ■ תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת אמריקן לייזר
בימים אלה מעלה המשרד קמפיין תחת הסיסמה "עולם המים של חמת"
וממה יוציאו עכשיו פרסומאים את פרנסתם?
זו טעות גדולה לקצץ בו בתקופת מיתון
תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, שטופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-3 מיליון דולר בשנה
המשבר הפיננסי לא פסח על ענף הפרסום, שרשם קיצוץ של כ-5%-10% במשכורות העובדים, ובמקרים מסוימים אף פיטורים ■ למרות זאת, בכירים בענף טוענים כי בחלק מהמקרים מדובר ברכיבה על גל הקיצוצים
ותק של 3 שנים בטלוויזיה - עד 13,000 שקל ■ עורך מתחיל באינטרנט יסתפק גם ב-6,000 שקל ■ טאלנט בעיתונות עשוי להרוויח עד 40,000 שקל ■ קופירייטר בכיר יסתפק ב-14,000 שקל ■ ואילו עורך ראשי בעיתון ירוויח עד 120,000 שקל ■ לידיעה המלאה
לאחר רומן קצר, משרד הפרסום אדלר-חומסקי נפרד בטונים צורמים מהמנכ"ל והשותף בחברת מדיה קום, עופר רושה ■ כעת עומד אדלר-חומסקי בפני אתגר: למצוא לחברת המדיה שלו מנכ"ל רביעי בתוך 4 שנים
הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית
רושה - שהיה מנכ"ל ושותף במדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - יוחלף ע"י המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון
התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד
אבן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית בשירותי בריאות כללית וכיום מנכ"ל "סטנגה", היה אמור להצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל אסטרטגיה
הפרזנטור בקמפיין החדש של הרשתות שבבעלות קבוצת אורגד יהיה הזמר וכוכב "האח הגדול VIP", שימי תבורי
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום