משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

יריב אברהם רכש את מלוא המניות במשרד הפרסום נפתלי-אברהם

רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי ; לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2009

רשת מזהירה: לא נקבל הצעות מחיר שניתנו למפרסם ולא תואמו איתנו מראש

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, למשרדי הפרסום ולמפרסמים: "לא נקבל אף הצעת מחיר שהצעתם אם לא קיבלתם אישור כתוב וחתום ע"י סמנכ"ל המכירות של רשת, תמי דירקטור"

יעל גאוני 07.01.2009

ראובני-פרידן וטויס אר אס נפרדים אחרי 8 שנים

סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" ; נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום ; תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

מקאן, גיתם וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של "אדום אדום"

לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2009

תקציב XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין

המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.12.2008

פלאפון למשרדי הפרסום שלה: נצטרך לקצץ בריטיינר החודשי

במשרדי הפרסום של פלאפון, אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, מנסים להגיע להבנות עם פלאפון באשר לעומק הקיצוץ ; פלאפון: "אנו בוחנים את ההסכמים עם כל הספקים, מתוך כוונה להתייעל ולהקטין עלויות"

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2008

מסתמן: שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציבי הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג

באורגד אחזקות, שרכשה לא מכבר את בורגראנץ', בוחנים בימים אלה אם לאחד את שתי הרשתות תחת מותג אחד - או להמשיך ולהפעילן בנפרד

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

יהושע TBWA מועמד להצטרף למערך הפרסום של 012 סמייל

שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

7 משרדי פרסום מתחרים על תקציב הוניגמן בהיקף של כ-20 מיליון שקל

בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד ; קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי הסכימו על מינוי השופט בדימוס בעז אוקון כבורר ביניהם

בתגובה להודעה זו הוציא השופט נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, השופט אורי גורן, צו על הפסקת ההליכים בתיק

יצחק דנון‏ 04.12.2008

מקאן-אריקסון נערך למיתון: מקצץ בשכר ומוציא עובדים לחופשה ללא תשלום

יו"ר הקבוצה אילן שילוח יקצץ 15% משכרו, והעובדים יוצאו לחודש של חופשה ללא תשלום במהלך 2009 ; מקאן: המהלך נעשה כדי למנוע פיטורים ולשמור על יציבות מקום העבודה ; בזרמון-גולדמן וראובני-פרידן פוטרו עובדים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 02.12.2008

פובליסיס-אריאלי מפסיק את ההתקשרות עם חברת המדיה מיוז

המהלך נובע מבדיקת ההסכמים המסחריים של אריאלי, שנעשתה ע"י יו"ר חברת האחזקות של פובליסיס, יאיר גלר ; גלר: "אם כתוצאה מזה הבעלים של מיוז יחליטו לעבוד עם מישהו אחר בקריאייטיב - אנחנו נשלם את המחיר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2008

משרדי הפרסום החלו בתהליכי התייעלות נוכח המשבר - כולל פיטורי עובדים

במשרד הפרסום זרמון-גולדמן פוטרו 5 עובדים ; בראובני-פרידן פוטרו 5 עובדים - ונערכים לפיטורים נוספים ; במקאן-אריקסון הקפיאו גיוסי עובדים חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2008

   100101102103104105106107108109110111112113114   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 112 מתוך 114