רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד
אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, למשרדי הפרסום ולמפרסמים: "לא נקבל אף הצעת מחיר שהצעתם אם לא קיבלתם אישור כתוב וחתום ע"י סמנכ"ל המכירות של רשת, תמי דירקטור"
סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009
תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ
במשרדי הפרסום של פלאפון, אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, מנסים להגיע להבנות עם פלאפון באשר לעומק הקיצוץ פלאפון: "אנו בוחנים את ההסכמים עם כל הספקים, מתוך כוונה להתייעל ולהקטין עלויות"
באורגד אחזקות, שרכשה לא מכבר את בורגראנץ', בוחנים בימים אלה אם לאחד את שתי הרשתות תחת מותג אחד - או להמשיך ולהפעילן בנפרד
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר
בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT
בתגובה להודעה זו הוציא השופט נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, השופט אורי גורן, צו על הפסקת ההליכים בתיק
יו"ר הקבוצה אילן שילוח יקצץ 15% משכרו, והעובדים יוצאו לחודש של חופשה ללא תשלום במהלך 2009 מקאן: המהלך נעשה כדי למנוע פיטורים ולשמור על יציבות מקום העבודה בזרמון-גולדמן וראובני-פרידן פוטרו עובדים
המהלך נובע מבדיקת ההסכמים המסחריים של אריאלי, שנעשתה ע"י יו"ר חברת האחזקות של פובליסיס, יאיר גלר גלר: "אם כתוצאה מזה הבעלים של מיוז יחליטו לעבוד עם מישהו אחר בקריאייטיב - אנחנו נשלם את המחיר"
במשרד הפרסום זרמון-גולדמן פוטרו 5 עובדים בראובני-פרידן פוטרו 5 עובדים - ונערכים לפיטורים נוספים במקאן-אריקסון הקפיאו גיוסי עובדים חדשים
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום