מתן הפקטור לציוני העבודות בקקטוס הזהב החזיר את הכבוד לתחרות, ליוצרים ולענף
במכרז מופיע סעיף הדורש כי משרד הפרסום הזוכה ימכור עבור מכבי מודעות בעיתון "מכביתון" בהיקף 600 אלף שקל בשנה ■ המשרדים לחצו - ומכבי הודיעה כי סעיף זה לא יהווה תנאי לזכייה במכרז
במשרד לא ימונה במקומו סמנכ"ל קריאייטיב חדש, ואת מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל
בראובני מעדיפים להתמודד במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית, שחלק מתקציבה מטופל במשרדו ■ גם מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על תקציב הפרסום של מכבי, אם כי טרם התקבלה שם החלטה סופית על כך
לקראת הפסטיבל משיקים "גלובס" ותפוז אתר שיציג את עבודות הקריאייטיב הישראליות שמתחרות בקאן, פוסטים של בלוגרים מתפוז ומבצעים שונים
סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר-חומסקי&ורשבסקי מסביר בעקבות טענותיו של גיא גורן מפוגל-אוגילבי כי פקטור זה לא מילה גסה
עקב פרישת פוגל-אוגילבי, שופט בקקטוס מסביר לגיא גורן מדוע ניתן פקטור לעבודות
על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
אף אחד לא זכה בזהב בקקטוס? אז מה, כולם מרוצים. אז זהו שלא כולם, בכלל לא
(עדכון) - על תקציב GAP התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס וגיתם BBDO, שאינם מטפלים כיום בתקציבי אופנה כלשהם
סמנכ"ל הקריאייטיב, גיא גורן: "איני מעוניין לקבל מדליה בתחרות שהוחלט לחלק בה פרס בכל מחיר" ■ כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"גלובס", שופטי קקטוס הזהב "תיקנו" את ציוני העבודות כדי לאפשר זכייה במדליות
מדובר בזכייה ראשונה למשרד ישראלי בתחרות, הנחשבת לאחת מ-3 התחרויות היוקרתיות בעולם בתחום הפרסום
השיפוט הראשוני בתחרות השנה יצר סיטואציה שבה אף אחת מהעבודות, בכל 15 הקטגוריות, לא זכתה במדליית זהב - כך שהיה צורך ב"פקטור" לשיפור הציון ■ 7 עבודות זכו במדליית כסף ו-13 עבודות זכו בארד
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
בימים אלה כבר נרקמים שיתופי-פעולה ראשונים בין צומת ספרים לקבוצת בזק, אסם ודרימוורקס
המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום