כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר
התקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס
היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום של קופת-החולים קוצץ באחרונה, והוא עומד כעת על 9 מיליון שקל בשנה ■ זהו המכרז הראשון שהובילה המנכ"לית החדשה במקאן, איריס בק
היקף התקציב נאמד ב-4 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין למותג שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות
לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
מוג'ה הצטרפה למשרד לאחר שבמשך 5 שנים ניהלה קבוצת לקוחות בחברת פרומרקט
למרות שמכבי מיתנה לכאורה את השימוש במכירת המודעות ב"מכביתון" כתנאי סף במכרז, משרדי הפרסום יצטרכו להגיש את ההתחייבות לפרסם ב"מכביתון" במסגרת ההצעה המסחרית
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
ביקשנו מ-12 שופטי תחרות קקטוס הזהב להסביר מהו רעיון גדול, לבחור את הקמפיין הישראלי שצד את תשומת-ליבם ואת הקמפיין הזר הטוב ביותר השנה ■ דירוג השופטים המלא - ללא פוליטיקה, ללא פרסים, ללא פקטור
גיא אבן מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בראובני, זאת בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ■ בימים אלה מתנהל גם מכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי - בו מתמודדים אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגיתם
היבואנית, חברת א.ג.ד.ת, מתעתדת להשקיע כ-3.5 מיליון שקל בהחדרת המותג, שיופנו לקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות ■ חלק משמעותי נוסף בהשקה יהיה אירועים ופעילויות יחסי ציבור
מדובר בבשורה לא טובה למשרד הפרסום זרמון-גולמן, שיטפל מעתה רק בפעילות התדמיתית של הרשת
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום