משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן יתמודדו על תקציב הפרסום של עוף טוב

בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד ; היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

המשנה למנכ"ל גיתם, מיכל דבורצקי, פורשת מהמשרד

דבורצקי הצטרפה לגיתם לפני כ-5 שנים לאחר שפרשה מסלקום, שם ניהלה את מחלקת האסטרטגיה ואת מחלקת קשרי הלקוחות ; בשנה האחרונה ליוותה דבורצקי את מיזוג חברת האינטראקטיב אל תוך פעילות גיתם

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2009: ירידה מתונה של 14% בפעילות הפרסומית

הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

הסתיים שלב שיפוט העבודות בתחרות הפרסום קקטוס הזהב 2009

בתחרות נשפטו 711 עבודות מ-35 משרדי פרסום ; השיפוט נעשה ע"י 22 סמנכ"לי קריאייטיב ; טקס הענק פרסי הקקטוס יתקיים ב-26 במאי

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2009

תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר למקאן-אריקסון

התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין לובוביץ' 03.05.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009

ראובני-פרידן מנסה להשיג דריסת-רגל בתקציבי הפרסום של צ'מפיון מוטורס

כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2009

"גלובס" משיקים את פרויקט "עמק הרעיונות" לקראת פסטיבל "אריה הזהב" בקאן

במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן ; לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו

שירות גלובס 22.04.2009

שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ 21.04.2009

תקציב הפרסום של קופת-החולים מכבי שירותי בריאות יוצא למכרז

תקציב מכבי שירותי בריאות טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שגם מתמודד במכרז הפרסום של קופת-חולים כללית שנסגר היום

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.04.2009

בריקמן יטפל בתקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל בהיקף 3 מיליון שקל לשנה

המהלך נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בישראל קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח

שירות גלובס‏ 16.04.2009

ג. קיד אנד קיבל את תקציב הפרסום של לין תעשיות בהיקף מיליון שקל לשנה

לין תעשיות מתמחה בייצור טחינה גולמית, טחינה משומשום מלא, טחינה מתובלת, חלבה בטעמים וחלבה ללא סוכר

שירות גלובס‏ 16.04.2009

פרויקט מיוחד: איך תיראה תעשיית הפרסום הישראלית אחרי פסח?

בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה ; 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2009

תקציב הפרסום של קבוצת חברות שמעוני בהיקף 3 מיליון שקל יטופל במומה פרסומאים

המותגים שיטופלו במסגרת התקציב הינם מצלמות הוידאו והנגנים מבית 'סמסונג', מצלמות פוג'יפילם וחברת ZOOMA המייצרת אלבומים מודפסים בתאמה אישית

שירות גלובס 06.04.2009

תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים קבוצת עופר-אבניר עובר לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל ; עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2009

   100101102103104105106107108109110111112113114   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 109 מתוך 114