בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר
דבורצקי הצטרפה לגיתם לפני כ-5 שנים לאחר שפרשה מסלקום, שם ניהלה את מחלקת האסטרטגיה ואת מחלקת קשרי הלקוחות בשנה האחרונה ליוותה דבורצקי את מיזוג חברת האינטראקטיב אל תוך פעילות גיתם
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה
בתחרות נשפטו 711 עבודות מ-35 משרדי פרסום השיפוט נעשה ע"י 22 סמנכ"לי קריאייטיב טקס הענק פרסי הקקטוס יתקיים ב-26 במאי
התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן
במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו
המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן
תקציב מכבי שירותי בריאות טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שגם מתמודד במכרז הפרסום של קופת-חולים כללית שנסגר היום
המהלך נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בישראל קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח
לין תעשיות מתמחה בייצור טחינה גולמית, טחינה משומשום מלא, טחינה מתובלת, חלבה בטעמים וחלבה ללא סוכר
בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף
המותגים שיטופלו במסגרת התקציב הינם מצלמות הוידאו והנגנים מבית 'סמסונג', מצלמות פוג'יפילם וחברת ZOOMA המייצרת אלבומים מודפסים בתאמה אישית
היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום