משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הפרסום ברדיו עובד?

קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי

הבלוגר קופי מעפן 28.06.2009

מיעוט הפקות הענק

היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות

אורי עיני 28.06.2009

פסטיבל קאן הוא איבר חיוני

לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה

קובי ברקי 28.06.2009

קריאייטיב אחר

הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים

איריס בק, קאן 25.06.2009

נלחמים כאריות

אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2009

זכיות בקאן: אריה ארד נוסף לשמעוני-פינקלשטיין

(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2009

גן עדן של ביקיני

בלעדי ל"גלובס": בכירי משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדווחים מפסטיבל קאן

אלדד ויינברגר 24.06.2009

שלמור, אדלר ושמעוני-פינקלשטיין יזכו ב"אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן

(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2009

נפתחת ההצבעה לעבודות הישראליות באתר "קריאייטיב ואלי" של "גלובס" ותפוז

אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז

שירות גלובס 22.06.2009

תחרות Effie Awards של המי"ל: צומת ספרים ופרסום בריקמן זכו ב"אפי פלטיניום"

בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות

שירות גלובס 22.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22.06.2009

הקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי לוועד למלחמה באיידס זכה ב-3 מדליות בפסטיבל ניו-יורק

קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו

שירות גלובס 18.06.2009

משרד הפרסום הקדים את החרדים: ריסס מראש שלטי חוצות של קמפיין פרובוקטיבי

משרד נוחיאן-נסצקי Believe גרם למהומה זוטא ברעננה לאחר שהעלה שלטי חוצות של קמפיין ובו דוגמנויות חשופות שרוססו בצבע ■ לאחר פניית החילונים למוקד העירוני, התגלה כי השלטים רוססו כבר לפני שירדו לדפוס

שירות גלובס 18.06.2009

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עובר לגלר-נסיס

התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

   99100101102103104105106107108109110111112113   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 106 מתוך 114