משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של טריומף עובר מבאומן-בר-ריבנאי ליהושע TBWA

התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה ■ היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ■ ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת המשרד היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת טריומף אינטרנשיונל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

יורם דמבינסקי: "אני ראוי להיות בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום"

אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2009

תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר עובר למקאן בוטיק

דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה ■ היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2009

מדד הפרסום לרבעון השני של 2009: האם הרע מכל כבר מאחורינו?

פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2009

תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA

בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו

תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2009

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז

מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

JWT עולה לאחזקות של 80% במשרד הפרסום JWT ישראל

קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

ראובני-פרידן הציגו ל-HOT פרזנטציה לפרסום שירותי ה-VOD

בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' וגד פרץ 03.08.2009

קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום לאליקים-הרמן&נהרדעא

היקף התקציב של חברת האופנה מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2009

אינטרפבליק מגדילה את אחזקותיה בראובני-פרידן ל-75%

מדובר במימוש של הסכם שהחל כבר ב-2002 עם רכישת רבן-גולני ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי צפוי בקרוב למכור את יתרת מניות המשרד לקבוצת Y&R

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2009

תקציבי שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי

קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

מסתמן: זרמון-גולדמן יפסיק לטפל בתקציב סוני אריקסון

הפרידה הצפויה היא בעקבות התקררות היחסים בין אילון זרמון לבין דני זלקינד, בעלי אלקטרה, שמחזיק בחלק מהשיווק של סוני באמצעות ברס תקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2009

ראובני-פרידן הציג לאייפקס פרזנטציה לתדמית המותג תנובה

ראובני-פרידן שימש כמשרד הפרסום של קבוצת שטראוס במשך למעלה מעשור, עד לסיום ההתקשרות בטונים צורמים ■ אודי פרידן: האינפורמציה אינה נכונה ■ גם אדלר-חומסקי הציגו לאייפקס פרזנטציה דומה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2009

בצל המיתון: ירידה של 6.5% בהוצאה לפרסום במחצית 2009

עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2009

   979899100101102103104105106107108109110111   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 104 מתוך 114