משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

בריקמן זכה בתקציב הפרסום של מכללת וינגייט

היקף התקציב, שטופל עד עתה בידי משרד הפרסום יורו תל-אביב, יעמוד על 3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עובר לאשכנזי-זלצמן

בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון

שירות גלובס‏ 21.02.2010

תקציב הפרסום של 018 אקספון עובר למשרד הפרסום Believe

התקציב, שטופל עד כה בידי יהושע TBWA, יעמוד בשנת 2010 על 3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 18.02.2010

בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא

ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 16.02.2010

"מנהלי מותגים אוהבים להגיד: 'תעשה לי פייסבוק'"

6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות

נועה פרג 16.02.2010

סוף פרשת יונייטד: שלמור רכשו את המניות שבידי ראובני-פרידן

הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2010

גינדי השקעות בחרה בחברת המדיה מדיו; גיתם פרשה מהטיפול בקריאייטיב

גינדי השקעות ביקשה הצעות מחברות המדיה לפרויקט "גינדי סיטי" ■ רוב החברות סירבו לקחת חלק במהלך - למעט ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי של ראובני-פרידן, שהתמודד באמצעות חברת מדיו שבבעלותו

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2010

עזיבות נוספות במקאן: סמנכ"ל האסטרטגיה יוני קיש פורש

ממקאן נמסר כי קיש יוצא לחל"ת לצורך עבודה במקאן ניו-יורק ■ גם הדר גור-אריה, סמנכ"ל במקאן דיגיטל, עוזבת ותמונה למנכ"ל רגב-קויצקי ■ השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של בכירים בקבוצה שפרשו בשנה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2010

שלמור-אבנון-עמיחי רוכש 25% ממשרד הפרסום מזאווי

מזאווי פרסומאים הוקם בנצרת ב-1994 ומתמחה בפרסום למגזר הערבי ■ למשרד ולשלמור-אבנון-עמיחי מספר לקוחות משותפים, שהגדול בהם הוא קבוצת שטראוס

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2010

אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2010

אליקים-הרמן-נהרדעא יטפל בתקציב המותג smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין

היקף תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון שקל ■ לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציב רשת האופנה אירית ואקססורייז לונדון

שירות גלובס‏ 04.02.2010

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת מליסרון

במהלך המכרז הוגדר למשרדים כי היקף התקציב השנתי יעמוד על מיליון דולר ■ עבור כל קניון בקבוצה הוגדר תקציב פרסום של כמיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ 31.01.2010

בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי

יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2010

מגזין "Adweek" בחר ב-JWT לסוכנות הפרסום הגלובלית של 2009

התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות 3 תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה

שירות גלובס‏ 28.01.2010

לין&לין יטפל בתקציב הפרסום של דלתות OPEN GALLERY

מותג הדלתות יגדיל השנה את תקציב הפרסום, אשר יעמוד על כ-3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 28.01.2010

   90919293949596979899100101102103104   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 97 מתוך 114