משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

קבוצת אדלר-חומסקי מוכרת את אחזקותיה ב"רדיו הבירה"

באחרונה נחשף ב"גלובס" כי בין אדלר-חומסקי לבין בעלי תחנות רדיו צפון, רדיו ללא הפסקה, רדיו 99FM וחברת שפ"א נתגלע סכסוך מסחרי, במסגרתו איימו התחנות לקצץ את עמלת הפרסום של אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

ירקוני-בן נתן יטפל בתקציב הפרסום של BIOLOCKTM מבית מולטילוק

היקף התקציב יעמוד בשלב ראשון על כמיליון שקל ■ במסגרת זו תעלה החברה קמפיין בשני שלבים - בתחילה מהלך קד"מ בקרב קהל היעד הרלוונטי, ולאחר מכן יחל מהלך פרסומי מקיף

שירות גלובס‏ 22.10.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפלו בתקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל

מבחינה פרסומית עוסקת הנציגות הישראלית בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2009

סערה באיגוד הפרסום סביב אופי שיפוט בתחרות קקטוס הזהב

בניגוד להודעת קברניטי האיגוד לפיה הושגה הסכמה לגבי הרכב ועדת השיפוט - מהפרוטוקולים עולה כי הוועדה הציעה דווקא חלופות אחרות

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2009

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

ריטייל ישראל מוציאה למכרז את תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ

הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2009

בין הזוכים ב"גולדן דראם": באומן ומוטי שרף

התחרות הבינלאומית התקיימה השנה בסלובניה ■ באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל, שרף תקשורת זכה בזהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2009

תקציב הפרסום של רשת האופנה דיסקרט עובר לכץ-קפלן

תקציב הפרסום של הרשת לשנה הקרובה צפוי לעמוד על 800 אלף שקל

שירות גלובס‏ 08.10.2009

תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול יוצא למכרז

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2009

תקציב הפרסום הבינלאומי של פיצה האט יוצא למכרז

היקף התקציב עמד ב-2008 על 239 מיליון דולר ■ סוכנות BBDO מחזיקה בתקציב כבר יותר משני עשורים

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

מסתמן: המותג אריאלי יימחק וימוזג לתוך גלר-נסיס אחרי החגים

רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"

ענת ביין-ליבוביץ' 01.10.2009

רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL

ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 30.09.2009

"גלובס" ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"

שירות גלובס 26.09.2009

   9596979899100101102103104105106107108109   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 102 מתוך 114