תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית למגזר הערבי בשנת 2010 מוערך בכ-2.5 מיליון שקל
התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל
התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010
ימונה לסמנכ"ל פתוח עסקי בקנדה ישראל ■ בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, יוצאים בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ■ בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מגלר-נסיס מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל
התקציב, בהיקף 30 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בגלר-נסיס ■ באחרונה התחלפה ההנהלה בויזה כאל, והמנכ"ל הנכנס ישראל דוד הגיע מבנק דיסקונט, שתקציב הפרסום שלו מטופל ביהושע
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
אקסטל היא יצרנית חלונות, דלתות ומערכות אלומיניום לבניין ■ היקף תקציב הפרסום של החברה עומד על 4 מיליון שקל
עבד בעבר כמנהל קריאייטיב במספר משרדי פרסום, בהם שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי
רשת האופנה פרופר היא יבואנית המותגים האמריקנים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" ■ תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכמיליון שקל
התקציב, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון דולר, טופל ב-3 החודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי
שימש בעבר כסופרווייזר בראובני-פרידן וכמנהל לקוחות בגלר-נסיס ■ מינויו של טל מצטרף לשורה של מינויים וקידומים בענבר-מרחב-שקד - בהם גיא קלנר, שמונה למנכ"ל המשרד, ומריאן כהן, שקודמה לתפקיד מנהלת קריאייטיב
teenk מתמחה בפרסום לצעירים ■ המשרד ברוסיה ייפתח בהשקעה של כ-300 אלף דולר, בשיתוף עם סוכנות גיימלנד
גורן, ששימש ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, ייכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום