אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
המשרד, שהוקם יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו, יתמחה בניו-מדיה, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקל
היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה
סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר
על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי
היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות
העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה
שימש עד לאחרונה כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ולפני כן כמנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי וכארט דירקטור במקאן-אריקסון
גם משרדים קטנים יוכלו להתמודד במכרז ■ היקף התקציב יעמוד על 6 מיליון שקל למשך שנתיים
הסיבה: בדפי זהב מעוניינים לשפר את החיבור של המותג לפעילויות הרבות של החברה ■ החברה פנתה ל-6 מהמשרדים הגדולים בארץ בהצעה להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה
בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם
היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל בשנה ■ יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
התקציב מטופל כיום במקאן-אריקסון ■ ההערכות הן כי הקופה לא תאריך את האופציה עם מקאן, אלא תצא למכרז חדש שיפורסם במאי
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום