משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

רון שדה פורש מניהול teenk ומקים את משרד הפרסום The Wall

ה‎‎משרד, שהוקם יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו, יתמחה בניו-מדיה, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקל

שירות גלובס 08.02.2011

תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2011

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

יניב פוהורילס 06.02.2011

תקציב הפרסום של ביטוח "אישי ישיר" יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2011

שמעוני ו-GPS מצטרפים למכרז על תקציב דפי זהב

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2011

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

תקציב לי קופר עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד

העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

בן סבר מונה למנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום יורו ישראל

שימש עד לאחרונה כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ולפני כן כמנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי וכארט דירקטור במקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

תקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים יוצא למכרז

גם משרדים קטנים יוכלו להתמודד במכרז ■ היקף התקציב יעמוד על 6 מיליון שקל למשך שנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2011

אחרי 20 שנה: דפי זהב נפרדת משלמור ותצא למכרז

הסיבה: בדפי זהב מעוניינים לשפר את החיבור של המותג לפעילויות הרבות של החברה ■ החברה פנתה ל-6 מהמשרדים הגדולים בארץ בהצעה להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2011

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

שירות גלובס 25.01.2011

תקציב מוזיאון המדע בירושלים עובר מרגב-קויצקי ליורו ישראל

היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל בשנה ■ יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2011

2010: שנת המפץ הגדול במערכי הפרסום של חברות הסלולר

‎מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי

נתי יעקובי 24.01.2011

מסתמן: תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במקאן-אריקסון ■ ההערכות הן כי הקופה לא תאריך את האופציה עם מקאן, אלא תצא למכרז חדש שיפורסם במאי

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2011

הקלות הבלתי נסבלת של להיות משרד פרסום

הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

   798081828384858687888990919293   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 86 מתוך 114