התקציב טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי ■ ב-2010 עמד התקציב על 1.5 מיליון דולר
היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
לראשונה: אנשי אגף האכיפה וההסדרה יפשטו על משרדי פרסום, על עיתונים ועל חברות הפקה, כדי לחשוף עבירות על חוקי העבודה
מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני
מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן
גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים
חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ
במקאן טוענים כי קיים חשש כבד כי המכרז בו זכה יהושע TBWA הוטה ע"י אחד מחברי הוועדה
תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות
מטרת האתר היא לשרת סוכנויות פרסום שמחפשות להקים ולתפעל עמוד מוצלח בפייסבוק
המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות
היקף הפרסום של קבוצת דלק עמד בשנת 2010 על 1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב
בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן
אנשי דלק גילו בכניסה לבניין עז אמיתית שנשאה כיסוי עם הכיתוב: "רק לא ראובני-פרידן" ■ מדובר ככל הנראה במהלך של המשרד עצמו שביקש לחזק את הפרזנטציה שלו במכרז
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום