משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

שלמור-אבנון-עמיחי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת דלק

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי ■ ב-2010 עמד התקציב על 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב הפרסום של פסגות

‎‎היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2011

פקחי התמ"ת בדרך אל מעסיקים בענף התקשורת והפרסום

לראשונה: אנשי אגף האכיפה וההסדרה יפשטו על משרדי פרסום, על עיתונים ועל חברות הפקה, כדי לחשוף עבירות על חוקי העבודה

שי ניב 22.05.2011

ארי מרקין: "אני מקווה יום אחד לעבוד רק על הבריף של ישראל"

מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני

יניב פוהורילס 19.05.2011
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

גלר, יהושע ושלמור יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2011

תקציב 012 סמייל עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של דיפלומט

חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2011
מירס | לפני כולם

מירס בוחנת משרדי פרסום קטנים לטיפול בתקציב המותג

מדובר בתקציב נפרד מתקציב המותג הסלולרי החדש שאותו בונה החברה, לו יוקצה תקציב משמעותי ■ בין היתר נערכו פגישות עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ושטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2011

מקאן למבקר: לחקור את מכרז הדיגיטל של הטוטו

במקאן טוענים כי קיים חשש כבד כי המכרז בו זכה יהושע TBWA הוטה ע"י אחד מחברי הוועדה

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2011

מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2011 בשיא של כל הזמנים

תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2011

עושים סדר בבלאגן: פייסבוק מקימה אתר לאנשי פרסום

מטרת האתר היא לשרת סוכנויות פרסום שמחפשות להקים ולתפעל עמוד מוצלח בפייסבוק

אדוורטייזינג אייג' 02.05.2011

מקאן, באומן ואדלר עם מספר המועמדויות המוביל בקקטוס הזהב

המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2011

שלמור ובאומן עלו לשלב הסופי במכרז הפרסום של דלק

היקף הפרסום של קבוצת דלק עמד בשנת 2010 על 1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2011

גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

נועה פרג 14.04.2011

אדלר-חומסקי ירכוש מניות במשרד הפרסום בריקמן

בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2011

תקעו להם עז: מכרז הפרסום של קבוצת דלק מתחמם

אנשי דלק גילו בכניסה לבניין עז אמיתית שנשאה כיסוי עם הכיתוב: "רק לא ראובני-פרידן" ■ מדובר ככל הנראה במהלך של המשרד עצמו שביקש לחזק את הפרזנטציה שלו במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2011

   767778798081828384858687888990   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 83 מתוך 114