משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2011

משרד הפרסום גיתם BBDO מקים יחידת דיגיטל קומרס

את היחידה החדשה יוביל דרור ליבר ■ מגיתם נמסר כי היחידה החדשה הוקמה מתוך ההבנה כי ישראל עומדת בפתחה של המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום הסחר האלקטרוני

נועה פרג 07.03.2011

תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר לפוגל-אוגילבי

היקף תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל מוערך בכ-2-3 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

תקציב הפרסום של פסגות צפוי לצאת למכרז

התקציב, בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר, טופל מאז 2006 בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב תחליפי החלב שתשיק טבע

ההשקה צפויה לעורר פעילות פרסומית של השחקניות החזקות בקטגוריה - סימילאק ומטרנה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2011

לאחר 12 שנה יחד: פרטנר וראובני-פרידן נפרדים

‎לאחרונה נפרדה פרטנר גם משלמור-אבנון-עמיחי, והיא יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2011

אורית שצברג-דנן מצטרפת כשותפה למשרד הפרסום ה"ביילינים"

כיהנה בעבר כמנכ"לית מקאן קלצ'רס, חברת הפרסום המגזרית של קבוצת מקאן-אריקסון ■ משרד הפרסום "הביילינים" הוקם ב-2003 ע"י האחים גיל ואורי ביילין

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2011

שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי

עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2011

תקציב הפרסום היוקרתי של פרטנר יוצא למכרז

יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2011

"הקרב שלי הוא לא מול נוני מוזס, אלא מול מארק צוקרברג"

נמרוד ניר, בנם של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ועמירם ניר ז"ל, נמצא במסע שתכליתו להותיר חותם בעולם ■ "האג'נדה שלי היא לעשות משהו כל-כך מגניב וגדול ועוצמתי, שיישאר אחרי שאני אמות"

חגית ברונסקי 16.02.2011

מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 15.02.2011

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב פורש ממכרז הפרסום של דפי זהב

במקביל, בהנהלת דפי זהב הוחלט על שינויים מסוימים בתהליך המכרז ■ בין השינויים תהיה הקלה באופן הפרזנטציות שמשרדי הפרסום יידרשו להציג

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2011

H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 13.02.2011

המצאת השיגעון

אמן אמיתי הוא זה שיודע למנף את תדמית המטורף לצרכיו ולחלוב ממנה כותרות רצויות

אייל לינור 13.02.2011

מסתמן: תקציב קבוצת המשביר יישאר במקאן-אריקסון

הניסיונות של משרד אדלר-חומסקי להעביר אליו את תקציב הפרסום של הקבוצה לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2011

   787980818283848586878889909192   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 85 מתוך 114