משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

הכתובת נמצאת על ה-WALL: הפרסום עובר לפייסבוק

יותר חברות ויזמי פרסום קטנים הופכים את פייסבוק לתחום ההתמקצעות העיקרי ■ האם יצליחו לשרוד - או שייבלעו ע"י הכרישים הגדולים? ■ "פירמה" מציג: היד שעושה את ה-LIKE

נועה פרג 19.01.2011

לקראת 2011: תעשיית הפרסום חוזרת לרמות השיא

הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר ל-JWT

‎עפ"י הערכות, היקף התקציב עומד על 6 מיליון שקל בשנה ■ החברה לא פעלה עד עתה באמצעות משרד פרסום כלשהו

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2011

לא רק עיתונות: קבוצת "בשבע" מקימה משרד פרסום

קבוצת "בשבע" תקים משרד פרסום בוטיק ללקוחות קטנים מהמגזר הדתי-לאומי

לי-אור אברבך 13.01.2011

קבוצת MGS תרכז את תקציב הפרסום בשמעוני-פינקלשטיין

המשרד, שטיפל עד עתה רק במגה ספורט, יטפל מעתה גם במותגים סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ובמותגי אינטר ג'ינס ■ היקף הפעילות הפרסומית יעמוד השנה על 4 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2011

ארגוני הנשים נגד אודי פרידן: "נוהג באלימות מינית; ישלם בלקוחות"

פרידן השתלח בפרסומאית נירה שניידרמן: "היא פתחה את הרגליים והצחנה הגיעה עד לעמוד הראשון", לאחר שהתבטאה נגד ענף הפרסום בראיון ל"ליידי גלובס" וכינתה אותו "בית זונות"

יעל ולצר 11.01.2011

הצחנה של אודי פרידן

יאללה, בטל את המינוי ל"גלובס" כמו שאיימת, ומהר. אין לנו עניין בקוראים כמוך

ליאת רון 11.01.2011

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

אדלר-חומסקי מנסה לקחת ממקאן את תקציבי המשביר

בכירי המשרד נפגשו עם בעלי המשביר, רמי שביט ■ שביט מחפש משרד פרסום שיטפל בתחומים החדשים שלו: סופרמרקטים וסלולר ■ היקף הפרסום של המשביר ב-2010 היה 47 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

נירה שניידרמן: "משרדי הפרסום הם בית זונות אחד גדול"

הפרסומאית כותשת את הענף שבו היא פועלת: "משרדי הפרסום הגדולים הפכו לחזירים שאי-אפשר לעצור; הם שוכרים בחורות יפות כדי שיבואו בחצאית מיני לחתימה על עסקאות"

יעל ולצר 05.01.2011

סוף עידן: פרטנר ושלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2011

יעקב קדמי מחולל מהפכה במערך הפרסום של פרטנר

מאז שקדמי חזר לפרטנר נדחקו שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן הצידה לטובת משרד ת"א-מוסקבה, שהוא בכלל מגזרי במהותו ■ מה בדיוק קורה שם - ואיך קשורה לזה בת-זוגו של קדמי?

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2011

באומן-בר יפסיק לטפל בתקציב פלאפון; יעבור במלואו לאדלר-חומסקי

זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2010

   808182838485868788899091929394   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 87 מתוך 114