היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל ■ אחת הדרישות במכרז: ערבות בנקאית של 500 אלף שקל
התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום
שני המשרדים הסבירו כי קיבלו את הצעת המחיר מיוניברסל מקאן, וכי לא הוסיפו עוד עלויות בשל רצונם לזכות בתקציב הפרסום של העירייה
מיוחד למגזין Leaders: איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפי המשק? ■ הרצוג-פוקס-נאמן - במקום הראשון אצל עורכי הדין ■ בשירות לקוחות: פרטנר מעל כולם
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
עמיחי אינו פעיל בשוטף כבר מיולי, והוא החל להודיע על הפרישה ללקוחות המשרד ■ יעבור להתגורר תקופה מסוימת בחו"ל ■ נעשים מאמצים להשאירו כיועץ חיצוני לפחות לשנה נוספת
במפעל הפיס רואים בחומרה את פרסום הפרוטוקולים של מכרז הפרסום ■ הפיס: בתום המכרז ראובני-פרידן ביקשו וקיבלו את מסמכי המכרז ■ אודי פרידן: "אינני מבין על מה המהומה"
התקציב טופל באחרונה בענבר-מרחב ■ בשנת 2010 פרסם הערוץ בהיקף של 750 אלף דולר
היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "אבא שלי אמר לי פעם: 'יותר טוב שתעמוד במרפסת ויפגינו מולך, מאשר שתעמוד למטה בין המפגינים'" ■ "אני מסתכל על האנשים שעובדים אצלי ואני משלם להם משכורת. אמא צעירה לילדים, זה פלא איך היא חיה"
יוזנט-רביד, המשמשת כמנכ"לית טבעול, חוזרת לענף הפרסום לאחר הפסקה של 7 שנים ■ המינוי הוא חלק מרה-ארגון כללי במשרד הפרסום יהושע TBWA
טופל עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל ■ מדובר במכרז שזכה לביקורת חריפה בענף הפרסום, לאחר שהתברר כי מכללת אפקה איפשרה ל-23 משרדים לקחת בו חלק
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום