כפי שנחשף ב"גלובס" - קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדים נציגי החברה ייפגשו בקרוב עם משרדי פרסום נוספים, כדי להחליט כיצד יורכב מערך הפרסום
מילא בעבר שורה ארוכה של תפקידי ניהול קריאייטיב במשרדי פרסום, כשהאחרון בהם היה בשמעוני-פינקלשטיין קודם לכן שימש כקריאייטיב פלנר בגיתם BBDO וכמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובשלמור-אבנון-עמיחי
היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד
אבנון, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי, שלח לשופט מודעה הומוריסטית של מקאן, בה נטען כי לא זכה ב"משרד השנה" בשל אנטישמיות מקאן: "דבר לא יבייש את אבנון יותר ממה שכבר עשה בעצמו" אבנון: "המודעה היא הומור רע"
מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל-אוגילבי עלו שלב במכרז על תקציב המותגים טוטו ו-ווינר באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, גלר-נסיס ו-JWT לא עלו לשלב הבא
שקד טוען גם כי "אילון זרמון פנה אליי והציע לי להיכנס כשותף ב-25% מזרמון-גולדמן" זרמון בתגובה: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה"
סקר אולג'ובס עבור "גלובס" בדק איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפים שונים שכר וקידום הם המרכיבים החשובים לעובדים, שמעדיפים את המשרדים הגדולים לכניסה לאתר מגזין Leaders
אדלר חומסקיבינה מלאכותיתגיתםגליקמן שמיר סמסונובאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםתקציב פרסום